AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 Skrevet 3. august 2019 Hei. Jeg har forstått att bipolar lidelsen er veldig individuelt, noen sliter mest med mani +, mens noen sliter mer med depresjon -. Det jeg sliter mest med er lange depresjon som kjører hodet enormt å gjør meg psykotisk deprimert, jeg får veldig onde tanker om meg selv og verden, til den grad att jeg kommer til å gjøre noe veldig veldig dumt. Kan man være manisk depresiv? Når jeg har hatt manier med super energi har de kun vart 1 dag eller 2. Men når jeg er depresiv er det mye mye verre. Jeg blir litt frustrert, da jeg ikke helt skjønner meg på denne sykdomen enda. Anonymkode: 83d77...630 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 Skrevet 3. august 2019 Føler jeg ikke fikk fram det jeg tenkte, att man er manisk ned istedet for manisk opp hvis dere skjønner. Anonymkode: 83d77...630 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 Skrevet 4. august 2019 Ved manier kortere enn 4 dager slik du beskriver, så er diagnosen uspesifisert bipolar affektiv lidelse, og skal kodes F31.9 Det går ikke an å være manisk nedover. I tilfelle så er det snakk om blandet episode bipolar hvor en har symptomer både på mani og depresjon. Anonymkode: 06c53...dc8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.