tone69 Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Jeg har smerter relatert til lysken. Det kjennes som jeg blir stukket med kniv. Smertene blir verre når jeg går mye, bærer tungt eller reiser meg etter å ha sittet. Jeg har hatt 24 behandlinger hos fysioterapaut,bl.a. kortbølge,laser,ultralyd og varmebehandling uten resultat. JEg har også tatt røntgen,ultralyd og CT uten at de har funnet noe. Hva kan dette være? Hva slags smerter får man hvis en nerve ligger i klem? Jeg er 32 år og har to barn. Har hatt smertene i et og et halv år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 tone69. Smerter som du beskriver kan skyldes klem av en nerve. Du kjenner da gjerne samtidig vekslende nummenhet i huden på låret eller prikking/"mauring" i det samme området. En spesialist i neurologi bør kanskje vurdere dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.