Gå til innhold

ISW/den nye medisinen?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv

Ellers kunne jeg jo gått over til trevicta, det var jo planen. Men da må jeg vel ta xeplion først i tre måneder? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, issomethingwrong skrev:

Rxulti - den er litt som Abilify. Kanskje verdt et forsøk?

Ok. La ikke på meg av abilify,ble bare helt stiv. Men ikke sikkert jeg blir det av denne? Jeg kan jo prøve. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
31 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei jeg vet ikke om den er noe for meg, kanskje bare ta latuda som jeg har tatt før. 

Er det ikke bedre å overlate valg av riktig medisin til legen?

Anonymkode: 7f0ff...90f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke bedre å overlate valg av riktig medisin til legen?

Anonymkode: 7f0ff...90f

Vet ikke jeg,han nye ville jo jeg skulle ta seroquel om dagen og. Han gamle er veldig på xeplion,men kan jo høre hva de sier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Jeg vet bare ikke om jeg klarer å ta medisin hver dag med min ambivalens, er derfor jeg tenker på trevicta for den varer i tre måneder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg vet bare ikke om jeg klarer å ta medisin hver dag med min ambivalens, 

Hva med om du får til en ordning med hjemmesykepleien som kan levere deg medisiner hver dag på døren? Legen din kan også be dem om å påse at du svelger dem. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Surrehuggu skrev:

Hva med om du får til en ordning med hjemmesykepleien som kan levere deg medisiner hver dag på døren? Legen din kan også be dem om å påse at du svelger dem. 

 

Tror ikke det, da blir det et styr å ha de gåendes her. Hadde blitt veldig stressa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tror ikke det, da blir det et styr å ha de gåendes her. Hadde blitt veldig stressa. 

Ting går gjerne bedre enn man ofte frykter ;) Jeg hadde en slik ordning en gang fordi jeg også dessverre har en tendens til å være ambivalent ift å ta medisiner. Det var et tilbud basert på frivillighet og ikke tvang, og det funket bra for meg. Jeg ville ha vurdert det om jeg var deg. 

Endret av Surrehuggu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Surrehuggu skrev:

Ting går gjerne bedre enn man ofte frykter ;) Jeg hadde en slik ordning en gang fordi jeg også dessverre har en tendens til å være ambivalent ift å ta medisiner. Det var et tilbud basert på frivillighet og ikke tvang, og det funket bra for meg. Jeg ville ha vurdert det om jeg var deg. 

Ok. Får tenke på det. Men syns det virker stressende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
43 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg vet bare ikke om jeg klarer å ta medisin hver dag med min ambivalens, er derfor jeg tenker på trevicta for den varer i tre måneder. 

Høres ut som en god idé.

Anonymkode: 7f0ff...90f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som en god idé.

Anonymkode: 7f0ff...90f

Skal spør i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Hvis jeg bestiller fra Sverige som koster 659 må jeg betale toll da, hvor mye? Og hva om det blir stoppet i tollen? Får jeg bot da? Fengsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
43 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hvis jeg bestiller fra Sverige som koster 659 må jeg betale toll da, hvor mye? Og hva om det blir stoppet i tollen? Får jeg bot da? Fengsel?

Privatimport er ulovlig.

Anonymkode: 7f0ff...90f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...