Gå til innhold

ISW/den nye medisinen?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
29 minutter siden, Fionys skrev:

Det første du bør gjøre er å bestemme deg for om du vil ta medisin eller ikke.

Ja jeg er i vet ikke land. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv

Men mannen min sa nå at jeg angret etter hver gang med xeplion, hadde sagt at jeg var ikke meg selv.Får prøve de nye da kanskje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Jeg skal til psykiater i dag, den gamle for han er her i ferien til den nye. Hva bør jeg si? Sannheten? At når jeg tenker på noen kjenner jeg energien demmes,at når noen tenker stygge tanker om meg kjenner jeg det, eller når noen baksnakker meg kjenner jeg det? Alt er jo energi. Vi er jo alle et, ikke rart jeg kjenner det da. Jeg er sliten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, stjernestøv skrev:

Men mannen min sa nå at jeg angret etter hver gang med xeplion, hadde sagt at jeg var ikke meg selv.Får prøve de nye da kanskje. 

Vet jeg ikke skal gi råd om medisinering og også at du har fått dette rådet mange ganger før, men tror ikke det skader å gjenta:

 

Når du nå begynner på medisin, enten det er gammel eller ny: Bestem deg for å la det gå noen uker før du konkluderer. Ikke begynn å rote med dosering etc. etter kort tid, da vet du ikke ennå om medisinen virker som den skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Xtra skrev:

Vet jeg ikke skal gi råd om medisinering og også at du har fått dette rådet mange ganger før, men tror ikke det skader å gjenta:

 

Når du nå begynner på medisin, enten det er gammel eller ny: Bestem deg for å la det gå noen uker før du konkluderer. Ikke begynn å rote med dosering etc. etter kort tid, da vet du ikke ennå om medisinen virker som den skal.

Skal prøve på det, han her er jo veldig glad i xeplion så da kan jeg ikke rote med det. Men vil jo prøve å få rxultil,men de har vel ikke erfaring med det. Får se hva han sier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg skal til psykiater i dag, den gamle for han er her i ferien til den nye. Hva bør jeg si? Sannheten?

Ja, du skal si det akkurat som det er.

Anonymkode: 7f0ff...90f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du skal si det akkurat som det er.

Anonymkode: 7f0ff...90f

Ok. Da kommer han til å skrive at jeg er psykotisk,jeg er jo ikke akkurat enig i det. Men skal si det som det er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, stjernestøv skrev:

Skal prøve på det, han her er jo veldig glad i xeplion så da kan jeg ikke rote med det. Men vil jo prøve å få rxultil,men de har vel ikke erfaring med det. Får se hva han sier. 

Fortell ham hvordan du har det. I tillegg kan du drøfte det med Hurdalssjøen med ham. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
53 minutter siden, frosken skrev:

Fortell ham hvordan du har det. I tillegg kan du drøfte det med Hurdalssjøen med ham. 

Trengte bare nevne energier så sa han "Hva hjelper mot det". "Medisiner" måtte jeg si da,og det ble selvsagt xeplion. Han er så veldig på dem, da kunne jeg ikke begynne og slutte begynne og slutte så han mente det var best. Skal få medisinen tatt i morgen.

Hurdalssjøen er det den nye psykiateren som skal søke meg til,han har ferie nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Så jeg fikk nok ikke den nye medisinen, ble litt skuffa :( Han sa bare nja til det når jeg spurte. Xeplion er tingen,det hadde hjulpet meg før sa han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Men det var selvsagt psykotiske symptomer og jeg hadde ikke innsikt i det, det var realiteten min. Stemmer det, det er virkeligheten. Men får se nå da om jeg blir bedre,vet jo at ap stenger igjen endel. Så da får jeg leve et liv stengt av,takler jo det ikke ellers. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men får se nå da om jeg blir bedre,vet jo at ap stenger igjen endel. Så da får jeg leve et liv stengt av,takler jo det ikke ellers. 

Da håper jeg du husker dette nå da, hvis du en gang i fremtiden får lyst til å slutte på AP igjen for å konsentrere deg om "energiene". Husk at du ikke takler det, og derfor må gå på AP for å stenge igjen slike ting. 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
3 minutter siden, Surrehuggu skrev:

Da håper jeg du husker dette nå da, hvis du en gang i fremtiden får lyst til å slutte på AP igjen for å konsentrere deg om "energiene". Husk at du ikke takler det, og derfor må gå på AP for å stenge igjen slike ting. 💕

Ja får prøve på det,men plutselig for jeg det for meg at sånn skal et være. At jeg må lære meg å leve med det,men skal bli godt hvis jeg får slippe alle energiene nå. Jeg klarer ikke mer,kunne ta vival frem til xeplion virket. Vet ikke hvor lang tid det tar før det virker,husker ikke det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Jeg spurte om jeg la på meg av xeplion...ja litt sa han. Hm, har jo gått ned to kilo nå siden torsdag og vil ned mer, det spørs hva jeg spiser og vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
16 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg spurte om jeg la på meg av xeplion...ja litt sa han. Hm, har jo gått ned to kilo nå siden torsdag og vil ned mer, det spørs hva jeg spiser og vel?

Jeg la ikke på meg av xeplion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det var godt å høre,takk!

Har lagt på meg 8 kg etter at jeg skiftet fra xeplion til abilify 

men det er fordi jeg har sluttet på topimax

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, elina777 skrev:

Har lagt på meg 8 kg etter at jeg skiftet fra xeplion til abilify 

men det er fordi jeg har sluttet på topimax

Å det var kjedelig. Jeg fikk ikke topimax, var for mange bivirkninger sa han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
46 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å det var kjedelig. Jeg fikk ikke topimax, var for mange bivirkninger sa han. 

Ja jeg ble skikkelig treig. Var vanskelig bare svare ja til pose på kiwi. Fikk ekstremt lang latenstid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...