stjernestøv Skrevet 4. august 2019 Skrevet 4. august 2019 Hva het den igjen? Er det noe for meg å satse på? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. august 2019 Forfatter Skrevet 4. august 2019 Nei jeg vet ikke om den er noe for meg, kanskje bare ta latuda som jeg har tatt før. 0 Siter
ISW Skrevet 4. august 2019 Skrevet 4. august 2019 Rxulti - den er litt som Abilify. Kanskje verdt et forsøk? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. august 2019 Forfatter Skrevet 4. august 2019 Ellers kunne jeg jo gått over til trevicta, det var jo planen. Men da må jeg vel ta xeplion først i tre måneder? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. august 2019 Forfatter Skrevet 4. august 2019 Akkurat nå, issomethingwrong skrev: Rxulti - den er litt som Abilify. Kanskje verdt et forsøk? Ok. La ikke på meg av abilify,ble bare helt stiv. Men ikke sikkert jeg blir det av denne? Jeg kan jo prøve. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 Skrevet 4. august 2019 31 minutter siden, stjernestøv skrev: Nei jeg vet ikke om den er noe for meg, kanskje bare ta latuda som jeg har tatt før. Er det ikke bedre å overlate valg av riktig medisin til legen? Anonymkode: 7f0ff...90f 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. august 2019 Forfatter Skrevet 4. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke bedre å overlate valg av riktig medisin til legen? Anonymkode: 7f0ff...90f Vet ikke jeg,han nye ville jo jeg skulle ta seroquel om dagen og. Han gamle er veldig på xeplion,men kan jo høre hva de sier. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. august 2019 Forfatter Skrevet 4. august 2019 Jeg vet bare ikke om jeg klarer å ta medisin hver dag med min ambivalens, er derfor jeg tenker på trevicta for den varer i tre måneder. 1 Siter
Gjest Surrehuggu Skrevet 4. august 2019 Skrevet 4. august 2019 5 minutter siden, stjernestøv skrev: Jeg vet bare ikke om jeg klarer å ta medisin hver dag med min ambivalens, Hva med om du får til en ordning med hjemmesykepleien som kan levere deg medisiner hver dag på døren? Legen din kan også be dem om å påse at du svelger dem. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. august 2019 Forfatter Skrevet 4. august 2019 1 minutt siden, Surrehuggu skrev: Hva med om du får til en ordning med hjemmesykepleien som kan levere deg medisiner hver dag på døren? Legen din kan også be dem om å påse at du svelger dem. Tror ikke det, da blir det et styr å ha de gåendes her. Hadde blitt veldig stressa. 0 Siter
Gjest Surrehuggu Skrevet 4. august 2019 Skrevet 4. august 2019 (endret) 5 minutter siden, stjernestøv skrev: Tror ikke det, da blir det et styr å ha de gåendes her. Hadde blitt veldig stressa. Ting går gjerne bedre enn man ofte frykter Jeg hadde en slik ordning en gang fordi jeg også dessverre har en tendens til å være ambivalent ift å ta medisiner. Det var et tilbud basert på frivillighet og ikke tvang, og det funket bra for meg. Jeg ville ha vurdert det om jeg var deg. Endret 4. august 2019 av Surrehuggu 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. august 2019 Forfatter Skrevet 4. august 2019 1 minutt siden, Surrehuggu skrev: Ting går gjerne bedre enn man ofte frykter Jeg hadde en slik ordning en gang fordi jeg også dessverre har en tendens til å være ambivalent ift å ta medisiner. Det var et tilbud basert på frivillighet og ikke tvang, og det funket bra for meg. Jeg ville ha vurdert det om jeg var deg. Ok. Får tenke på det. Men syns det virker stressende. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 Skrevet 4. august 2019 43 minutter siden, stjernestøv skrev: Jeg vet bare ikke om jeg klarer å ta medisin hver dag med min ambivalens, er derfor jeg tenker på trevicta for den varer i tre måneder. Høres ut som en god idé. Anonymkode: 7f0ff...90f 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. august 2019 Forfatter Skrevet 4. august 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som en god idé. Anonymkode: 7f0ff...90f Skal spør i morgen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. august 2019 Forfatter Skrevet 4. august 2019 Men kan cannabis olje hjelpe meg? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. august 2019 Forfatter Skrevet 4. august 2019 Hvis jeg bestiller fra Sverige som koster 659 må jeg betale toll da, hvor mye? Og hva om det blir stoppet i tollen? Får jeg bot da? Fengsel? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. august 2019 Forfatter Skrevet 4. august 2019 Nei vet ikke om jeg vil ha cannabis kapsler heller. 0 Siter
Fionys Skrevet 4. august 2019 Skrevet 4. august 2019 Det første du bør gjøre er å bestemme deg for om du vil ta medisin eller ikke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 Skrevet 4. august 2019 51 minutter siden, stjernestøv skrev: Men kan cannabis olje hjelpe meg? Neppe. Anonymkode: 7f0ff...90f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 Skrevet 4. august 2019 43 minutter siden, stjernestøv skrev: Hvis jeg bestiller fra Sverige som koster 659 må jeg betale toll da, hvor mye? Og hva om det blir stoppet i tollen? Får jeg bot da? Fengsel? Privatimport er ulovlig. Anonymkode: 7f0ff...90f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.