stjernestøv Skrevet 4. august 2019 Forfatter Skrevet 4. august 2019 29 minutter siden, Fionys skrev: Det første du bør gjøre er å bestemme deg for om du vil ta medisin eller ikke. Ja jeg er i vet ikke land. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. august 2019 Forfatter Skrevet 4. august 2019 Men mannen min sa nå at jeg angret etter hver gang med xeplion, hadde sagt at jeg var ikke meg selv.Får prøve de nye da kanskje. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. august 2019 Forfatter Skrevet 5. august 2019 Jeg skal til psykiater i dag, den gamle for han er her i ferien til den nye. Hva bør jeg si? Sannheten? At når jeg tenker på noen kjenner jeg energien demmes,at når noen tenker stygge tanker om meg kjenner jeg det, eller når noen baksnakker meg kjenner jeg det? Alt er jo energi. Vi er jo alle et, ikke rart jeg kjenner det da. Jeg er sliten. 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 5. august 2019 Skrevet 5. august 2019 18 timer siden, stjernestøv skrev: Men mannen min sa nå at jeg angret etter hver gang med xeplion, hadde sagt at jeg var ikke meg selv.Får prøve de nye da kanskje. Vet jeg ikke skal gi råd om medisinering og også at du har fått dette rådet mange ganger før, men tror ikke det skader å gjenta: Når du nå begynner på medisin, enten det er gammel eller ny: Bestem deg for å la det gå noen uker før du konkluderer. Ikke begynn å rote med dosering etc. etter kort tid, da vet du ikke ennå om medisinen virker som den skal. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. august 2019 Forfatter Skrevet 5. august 2019 2 minutter siden, Xtra skrev: Vet jeg ikke skal gi råd om medisinering og også at du har fått dette rådet mange ganger før, men tror ikke det skader å gjenta: Når du nå begynner på medisin, enten det er gammel eller ny: Bestem deg for å la det gå noen uker før du konkluderer. Ikke begynn å rote med dosering etc. etter kort tid, da vet du ikke ennå om medisinen virker som den skal. Skal prøve på det, han her er jo veldig glad i xeplion så da kan jeg ikke rote med det. Men vil jo prøve å få rxultil,men de har vel ikke erfaring med det. Får se hva han sier. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 Skrevet 5. august 2019 16 minutter siden, stjernestøv skrev: Jeg skal til psykiater i dag, den gamle for han er her i ferien til den nye. Hva bør jeg si? Sannheten? Ja, du skal si det akkurat som det er. Anonymkode: 7f0ff...90f 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. august 2019 Forfatter Skrevet 5. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, du skal si det akkurat som det er. Anonymkode: 7f0ff...90f Ok. Da kommer han til å skrive at jeg er psykotisk,jeg er jo ikke akkurat enig i det. Men skal si det som det er. 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 5. august 2019 Skrevet 5. august 2019 (endret) slettet Endret 5. august 2019 av Xtra 0 Siter
frosken Skrevet 5. august 2019 Skrevet 5. august 2019 35 minutter siden, stjernestøv skrev: Skal prøve på det, han her er jo veldig glad i xeplion så da kan jeg ikke rote med det. Men vil jo prøve å få rxultil,men de har vel ikke erfaring med det. Får se hva han sier. Fortell ham hvordan du har det. I tillegg kan du drøfte det med Hurdalssjøen med ham. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. august 2019 Forfatter Skrevet 5. august 2019 53 minutter siden, frosken skrev: Fortell ham hvordan du har det. I tillegg kan du drøfte det med Hurdalssjøen med ham. Trengte bare nevne energier så sa han "Hva hjelper mot det". "Medisiner" måtte jeg si da,og det ble selvsagt xeplion. Han er så veldig på dem, da kunne jeg ikke begynne og slutte begynne og slutte så han mente det var best. Skal få medisinen tatt i morgen. Hurdalssjøen er det den nye psykiateren som skal søke meg til,han har ferie nå. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. august 2019 Forfatter Skrevet 5. august 2019 Så jeg fikk nok ikke den nye medisinen, ble litt skuffa Han sa bare nja til det når jeg spurte. Xeplion er tingen,det hadde hjulpet meg før sa han. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. august 2019 Forfatter Skrevet 5. august 2019 Men det var selvsagt psykotiske symptomer og jeg hadde ikke innsikt i det, det var realiteten min. Stemmer det, det er virkeligheten. Men får se nå da om jeg blir bedre,vet jo at ap stenger igjen endel. Så da får jeg leve et liv stengt av,takler jo det ikke ellers. 0 Siter
Gjest Surrehuggu Skrevet 5. august 2019 Skrevet 5. august 2019 9 minutter siden, stjernestøv skrev: Men får se nå da om jeg blir bedre,vet jo at ap stenger igjen endel. Så da får jeg leve et liv stengt av,takler jo det ikke ellers. Da håper jeg du husker dette nå da, hvis du en gang i fremtiden får lyst til å slutte på AP igjen for å konsentrere deg om "energiene". Husk at du ikke takler det, og derfor må gå på AP for å stenge igjen slike ting. 💕 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. august 2019 Forfatter Skrevet 5. august 2019 3 minutter siden, Surrehuggu skrev: Da håper jeg du husker dette nå da, hvis du en gang i fremtiden får lyst til å slutte på AP igjen for å konsentrere deg om "energiene". Husk at du ikke takler det, og derfor må gå på AP for å stenge igjen slike ting. 💕 Ja får prøve på det,men plutselig for jeg det for meg at sånn skal et være. At jeg må lære meg å leve med det,men skal bli godt hvis jeg får slippe alle energiene nå. Jeg klarer ikke mer,kunne ta vival frem til xeplion virket. Vet ikke hvor lang tid det tar før det virker,husker ikke det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. august 2019 Forfatter Skrevet 5. august 2019 Jeg spurte om jeg la på meg av xeplion...ja litt sa han. Hm, har jo gått ned to kilo nå siden torsdag og vil ned mer, det spørs hva jeg spiser og vel? 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 5. august 2019 Skrevet 5. august 2019 16 minutter siden, stjernestøv skrev: Jeg spurte om jeg la på meg av xeplion...ja litt sa han. Hm, har jo gått ned to kilo nå siden torsdag og vil ned mer, det spørs hva jeg spiser og vel? Jeg la ikke på meg av xeplion 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. august 2019 Forfatter Skrevet 5. august 2019 4 minutter siden, elina777 skrev: Jeg la ikke på meg av xeplion Det var godt å høre,takk! 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 5. august 2019 Skrevet 5. august 2019 4 minutter siden, stjernestøv skrev: Det var godt å høre,takk! Har lagt på meg 8 kg etter at jeg skiftet fra xeplion til abilify men det er fordi jeg har sluttet på topimax 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. august 2019 Forfatter Skrevet 5. august 2019 4 minutter siden, elina777 skrev: Har lagt på meg 8 kg etter at jeg skiftet fra xeplion til abilify men det er fordi jeg har sluttet på topimax Å det var kjedelig. Jeg fikk ikke topimax, var for mange bivirkninger sa han. 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 5. august 2019 Skrevet 5. august 2019 46 minutter siden, stjernestøv skrev: Å det var kjedelig. Jeg fikk ikke topimax, var for mange bivirkninger sa han. Ja jeg ble skikkelig treig. Var vanskelig bare svare ja til pose på kiwi. Fikk ekstremt lang latenstid 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.