Ninkenpoo Skrevet 6. august 2019 Skrevet 6. august 2019 Startet med lyrica for en ukes tid siden, sliter veldigt med bivirkninger. Som føler seg høg, hallusinasjoner, mareritt osv. Går dette over ettervert? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 Skrevet 7. august 2019 Ja det går over, men ikke kjør bil i denne oppstartsfasen. Kanskje har du gått for fort opp i dose, ta det litt rolig med det, så går dette seg til. Men vent med bilkjøring til du er i vater igjen. Anonymkode: ee778...c1c 0 Siter
Ninkenpoo Skrevet 7. august 2019 Forfatter Skrevet 7. august 2019 Hvor lenge varer bivirkningene sånn ca? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. august 2019 Skrevet 7. august 2019 (endret) 35 minutter siden, Ninkenpoo skrev: Startet med 150 ×2 Jeg har ikke hatt noen bivirkninger, så det er vel individuellt. Men følte meg høy de første gangene, det gikk over etter noen dager. Det var vanlig sa hun på apoteket. Endret 7. august 2019 av stjernestøv 0 Siter
Ninkenpoo Skrevet 7. august 2019 Forfatter Skrevet 7. august 2019 Har så vanvittige mareritt, å seier rare ting når eg holder på å sovne 0 Siter
Betti 11 Skrevet 7. august 2019 Skrevet 7. august 2019 3 timer siden, Ninkenpoo skrev: Har så vanvittige mareritt, å seier rare ting når eg holder på å sovne Jeg syns du burde snakke med legen om det. Hvorfor starter du med sånn en høy dose? Rart. Jeg gjørde det sakte og eneste bivirkning var sløvnhet. Det er ikke bra at du hallusinerer. 0 Siter
Ninkenpoo Skrevet 7. august 2019 Forfatter Skrevet 7. august 2019 Vet ikkje koffer dosen var så høg. Lurte bare på her om det ville roe seg med bivirkninger😊 0 Siter
Betti 11 Skrevet 7. august 2019 Skrevet 7. august 2019 2 timer siden, Ninkenpoo skrev: Vet ikkje koffer dosen var så høg. Lurte bare på her om det ville roe seg med bivirkninger😊 Snakk med legen. Kanskje det er nok med en lavere dose. Godt bedring. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 Skrevet 7. august 2019 Tror ikke dette medikamentet har så mye positivt å gi psyken. Men det er min personlige oppfatning. Jeg ble "drita full" sånn att jeg nesten ikke tørte røre meg. Så svimmel ble jeg, akkurat som jeg skulle drukket en halvflaske vodka på en halvtime (det har jeg også gjort), så med mindre du tar den for epilepsi eller noe annet fysisk ville jeg valgt noe annet. Dyr er den også. Anonymkode: 03f21...b9c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 Skrevet 7. august 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke dette medikamentet har så mye positivt å gi psyken. Men det er min personlige oppfatning. Jeg ble "drita full" sånn att jeg nesten ikke tørte røre meg. Så svimmel ble jeg, akkurat som jeg skulle drukket en halvflaske vodka på en halvtime (det har jeg også gjort), så med mindre du tar den for epilepsi eller noe annet fysisk ville jeg valgt noe annet. Dyr er den også. Anonymkode: 03f21...b9c Har du erfaringer/forslag til andre medikamenter når de typiske antidepressivaene ikke virker eller gir for mange bivirkninger? Anonymkode: 4a732...84a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 Skrevet 7. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du erfaringer/forslag til andre medikamenter når de typiske antidepressivaene ikke virker eller gir for mange bivirkninger? Anonymkode: 4a732...84a Ja, da tar jeg Rivotril. det funker men bare i det vinduet som pillen virker. Det er en quick fix, men ikke noe mer. Anonymkode: 03f21...b9c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 Skrevet 9. august 2019 På 8.8.2019 den 1.29, AnonymBruker skrev: Ja, da tar jeg Rivotril. det funker men bare i det vinduet som pillen virker. Det er en quick fix, men ikke noe mer. Anonymkode: 03f21...b9c Er den annerledes enn Valium? Mer effektiv? Synes ikke Valium virker så godt. Anonymkode: 4a732...84a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.