Aleneikaos Skrevet 7. august 2019 Skrevet 7. august 2019 Håper det går greit at jeg spør om dette her, men hva gjør man når selvmordstankene har blitt såpass tunge at de har gått over til planlegging?. Føler jeg står veldig på bar bakke og alene, ingen å skrive med eller snakke med. Jeg føler for å gi opp, føler jeg har begynt å godta tanken på at jeg skal vekk snart.. finnes det noen jeg kan ta kontakt med når ting føles som nå? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 Skrevet 7. august 2019 Regner med du har en behandler? Går du ikke til dps? Isåfall så får du vel god hjelp der tenker jeg, hva slags hjelp trenger du? Anonymkode: 030e0...350 0 Siter
frosken Skrevet 7. august 2019 Skrevet 7. august 2019 6 timer siden, Aleneikaos skrev: Håper det går greit at jeg spør om dette her, men hva gjør man når selvmordstankene har blitt såpass tunge at de har gått over til planlegging?. Føler jeg står veldig på bar bakke og alene, ingen å skrive med eller snakke med. Jeg føler for å gi opp, føler jeg har begynt å godta tanken på at jeg skal vekk snart.. finnes det noen jeg kan ta kontakt med når ting føles som nå? Fastlegen 0 Siter
Aleneikaos Skrevet 7. august 2019 Forfatter Skrevet 7. august 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Regner med du har en behandler? Går du ikke til dps? Isåfall så får du vel god hjelp der tenker jeg, hva slags hjelp trenger du? Anonymkode: 030e0...350 Har ikke begynt hos dps enda.. begynner i slutten av neste uke. 0 Siter
Aleneikaos Skrevet 7. august 2019 Forfatter Skrevet 7. august 2019 7 timer siden, frosken skrev: Fastlegen Gjør det, men hun føler hun ikke strekker godt nok til akkurat nå.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.