AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Hei. Jeg vet ikke om dette egner seg p stille her, men jeg prøver. Og håper noen har erfaring eller er leger med litt kunnskap. Jeg har operert for to pilonidal cyster for snart 4 uker siden, og har i etterkant hatt en del komplikasjoner som har gjort at jeg har hatt mye vondt, og hatt 2 undersøkelser i narkose etter operasjonen, (pga smertene kniper jeg mye, og det er vanskelig for kirurgen min å få sett). Mitt spørsmål er som så: Jeg har fått mye mye smerter i rumpeballene, beinene og i lårene, og det kjennes ut som jeg enten har strekt eller "over trent" musklene. Kan dette være fordi jeg kniper musklene så mye hele tiden? Jeg gjør det ubevisst 24/7 siden det gjør at jeg får mindre smerter i såret, og har nå blitt så vant med det at jeg ikke klarer å la være.. Kan dette føre til langvarige plager, eller vil det gå over med tiden? Gjør nokså vondt. Anonymkode: 99c8b...a8c 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/449980-smerter-i-ben-l%C3%A5r-og-rumpe-muskler/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.