Gå til innhold

Max dose sobril?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er max dose sobril 100 mg på en dag? Betyr det at jeg kan ta 40 mg på dagen og 60 mg til natta? Skal til tannlegen i morgen på et større inngrep å gruer meg slik... 😞 

Anonymkode: 0b157...9e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen her vil gå god for en slik dose. Hva sier legen din? 

Skrevet
4 minutter siden, kupton skrev:

Ingen her vil gå god for en slik dose. Hva sier legen din? 

Legen min har svangerskapspermisjon og vikarlegen er en eldre mann som har 6 ukers ferie nå.. Doseringen var vel i utgangspunktet at jeg kunne ta 20 mg x 3 ganger daglig. Men hvis det er ok tar jeg ingen sobril nå på dagen og heller 60 mg til natta. Er det "innenfor"? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Legen min har svangerskapspermisjon og vikarlegen er en eldre mann som har 6 ukers ferie nå.. Doseringen var vel i utgangspunktet at jeg kunne ta 20 mg x 3 ganger daglig. Men hvis det er ok tar jeg ingen sobril nå på dagen og heller 60 mg til natta. Er det "innenfor"? 

Dosesvar er forbudt på dol.

Anonymkode: db530...220

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det "innenfor"? 

Siden det er en døgndose legen har forskrevet, er det sikkert innafor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...