Pragmatikeren Skrevet 16. august 2019 Skrevet 16. august 2019 Jeg ser Kupton gir faglige innspill her inne. Er det en mannlig psykiater? Svarer Kupton bare hvis nicket blir nevnt i emnet? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 Skrevet 16. august 2019 Kupton er en kvinne som som sitter og masturberer når hun får slike spørsmål som dette Anonymkode: ad8d3...503 0 Siter
frosken Skrevet 16. august 2019 Skrevet 16. august 2019 2 minutter siden, Pragmatikeren skrev: Jeg ser Kupton gir faglige innspill her inne. Er det en mannlig psykiater? Svarer Kupton bare hvis nicket blir nevnt i emnet? Alle deltagerne her inne svarer anonymt, det gjelder også kupton. Han har åpenbart stor faglig innsikt. Så vidt jeg har observert, så svarer han ikke kun dersom nicket er nevnt i tittelfeltet, men kanskje sikrer det ekstra godt at han legger merke til spørsmålet. 3 Siter
Pragmatikeren Skrevet 16. august 2019 Forfatter Skrevet 16. august 2019 2 minutter siden, frosken skrev: Alle deltagerne her inne svarer anonymt, det gjelder også kupton. Han har åpenbart stor faglig innsikt. Så vidt jeg har observert, så svarer han ikke kun dersom nicket er nevnt i tittelfeltet, men kanskje sikrer det ekstra godt at han legger merke til spørsmålet. Takk for svar! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 Skrevet 16. august 2019 1 time siden, frosken skrev: Alle deltagerne her inne svarer anonymt, det gjelder også kupton. Han har åpenbart stor faglig innsikt. Så vidt jeg har observert, så svarer han ikke kun dersom nicket er nevnt i tittelfeltet, men kanskje sikrer det ekstra godt at han legger merke til spørsmålet. Er Kupton en mann? 😳 Anonymkode: ad8d3...503 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 Skrevet 16. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er Kupton en mann? 😳 Anonymkode: ad8d3...503 Hvem vet. Anonymkode: 3aefe...e6f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 Skrevet 16. august 2019 19 minutter siden, tonie skrev: Sønnen til Kruppton. Spiser de kryptonitt? Anonymkode: ad8d3...503 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 Skrevet 17. august 2019 Hvem er Krypton? Hvem er Pragmatikeren? Hvem er jeg? Osv... Anonymkode: a98eb...4a3 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.