AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 Skrevet 27. august 2019 Er det flere her som alltid går ned i vekt når de er innlagt? Tror det kan være fordi jeg er en stress-spiser. All uroen inni meg døyves med mat. Under innleggelser får jeg en annen ro i meg som gjør at jeg ikke føler på det samme matbehovet. Hm Anonymkode: 7e75e...686 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 Skrevet 27. august 2019 Og ikke minst faste måltider og vanskeligheter med å små spise crap mellom måltidene. Anonymkode: 648d7...3f6 0 Siter
Pragmatikeren Skrevet 27. august 2019 Skrevet 27. august 2019 Er vektnedgang ønskelig for deg? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. august 2019 Skrevet 27. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Og ikke minst faste måltider og vanskeligheter med å små spise crap mellom måltidene. Anonymkode: 648d7...3f6 Ja det gjelder for meg og, faste måltider og turer så jeg har alltid gått ned. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 Skrevet 27. august 2019 5 timer siden, Pragmatikeren skrev: Er vektnedgang ønskelig for deg? Nei jeg er i nedre området av normalvektig allerede, blir som regel undervektig når jeg er innlagt. Men jeg legger fort på meg når jeg kommer ut igjen. Anonymkode: 7e75e...686 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 Skrevet 27. august 2019 Så da stemmer ikke det som mange her inne sier at medisinene ene og alene gir vektøkting, for dere bruker vel de samme medisinene under innleggelser? Anonymkode: 65fa8...8f2 0 Siter
Gjest Surrehuggu Skrevet 28. august 2019 Skrevet 28. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så da stemmer ikke det som mange her inne sier at medisinene ene og alene gir vektøkting, for dere bruker vel de samme medisinene under innleggelser? Anonymkode: 65fa8...8f2 Du har et godt poeng her, synes jeg. For medisiner ene og alene, gir ikke vektøkning. Men de kan gi økt apetitt som fører til at man spiser mer enn man trenger, som igjen da gir vektøkning. De kan altså være en indirekte årsak til vektøkning, men ikke direkte i seg selv. 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 28. august 2019 Skrevet 28. august 2019 Jeg la på meg av zyprexa under innleggelse uten å spise mye, bekreftet av personale har rast ned i vekt før innleggelse for å rase opp mens jeg er innlagt og etterpå med nye meds 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 Skrevet 28. august 2019 Jeg spiser nesten ingenting men sliter veldig med å gå ned i vekt på grunn av zyprexa. Jeg mener at denne medisinen gjør noe med forbrenningen, i alle fall ved lang tids bruk. Anonymkode: 41719...10c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 Skrevet 28. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg spiser nesten ingenting men sliter veldig med å gå ned i vekt på grunn av zyprexa. Jeg mener at denne medisinen gjør noe med forbrenningen, i alle fall ved lang tids bruk. Anonymkode: 41719...10c Det hadde vært interessant hva dette ingenting folk spiser består av og hvordan en vanlig hverdag for de ser ut, da tenker jeg på gjøremål og kaloriforbruk. Anonymkode: 65fa8...8f2 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 Skrevet 28. august 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det hadde vært interessant hva dette ingenting folk spiser består av og hvordan en vanlig hverdag for de ser ut, da tenker jeg på gjøremål og kaloriforbruk. Anonymkode: 65fa8...8f2 For eksempel 1 brødskive uten margarin med lettlest og paprika til frokost, 2 slike brødskiver til lunsj, middag bestående av salat med 1 egg, litt skinke, paprika, og litt reven ost. 2-3 brødskiver til kvelds uten margarin, men av og til med leverpostei eller hakket makrell i tomat. Jeg kan nesten ikke spise mindre av ernæringsmessige hensyn. Anonymkode: 41719...10c 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 28. august 2019 Skrevet 28. august 2019 Før zyprexa kunne jeg spise godteri og McDonald’s hver dag og veie 50 kg. Etter lever jeg på sultegrensen og veier nesten 40 kg mer. Går aldri VARIG ned 0 Siter
Fionys Skrevet 28. august 2019 Skrevet 28. august 2019 (endret) 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: For eksempel 1 brødskive uten margarin med lettlest og paprika til frokost, 2 slike brødskiver til lunsj, middag bestående av salat med 1 egg, litt skinke, paprika, og litt reven ost. 2-3 brødskiver til kvelds uten margarin, men av og til med leverpostei eller hakket makrell i tomat. Jeg kan nesten ikke spise mindre av ernæringsmessige hensyn. Anonymkode: 41719...10c Du spiser ikke kjempe mye, men du har ikke tatt med drikke, frukt, godteri og slikt. 4 minutter siden, elina777 skrev: Før zyprexa kunne jeg spise godteri og McDonald’s hver dag og veie 50 kg. Etter lever jeg på sultegrensen og veier nesten 40 kg mer. Går aldri VARIG ned Har andre ting også endret seg etter at du begynte med zyprexa, aktivitetsnivå, alder, osv.? Glemte å si at alder faktisk har ganske mye å si, man er ofte slank i fin i tidlig voksenalder, mens man gjerne legger på seg etter hvert som årene går. Jeg er ikke like slank og fin i kroppen som jeg var for 20 år siden. Endret 28. august 2019 av Fionys 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 28. august 2019 Skrevet 28. august 2019 9 minutter siden, Fionys skrev: Du spiser ikke kjempe mye, men du har ikke tatt med drikke, frukt, godteri og slikt. Har andre ting også endret seg etter at du begynte med zyprexa, aktivitetsnivå, alder, osv.? Glemte å si at alder faktisk har ganske mye å si, man er ofte slank i fin i tidlig voksenalder, mens man gjerne legger på seg etter hvert som årene går. Jeg er ikke like slank og fin i kroppen som jeg var for 20 år siden. La på meg iløpet av noen få mnd da jeg var 20/21 og kroppen har sugd til seg den høyeste vekten så jeg er ødelagt for alltid 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.