Gå til innhold

Psykopatiske trekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror og har trodd i flere år nå at jeg har psykopatiske trekk.. Men sannheten er at jeg kan føle skyld og anger for visste ting, mens andre ting kan jeg ta ganske lett på. Humøret mitt svinger veldig i løpet av en dag og jeg kan gå fra å hate meg selv til å syntes at alt er greit og tenke at jeg bare må godta meg selv, psykopat eller ikke. Dette er slitsomt og jeg får nesten ikke gjort noe i løpet av en dag. Skal til dps og er livredd for at om jeg åpner meg, får jeg denne diagnosen. Jeg går ikke inn for å skade noen, men jeg ser at jeg tidligere kan ha gjort det uten å helt skjønne konsekvensene. Jeg føler jeg ikke har kontroll på meg selv. Jeg skader meg fordi da tenker jeg at jeg i det minste får en straff for å være som jeg er. Er det mulig å være en psykopat og samtidig hate seg selv? Jeg isolerer meg ganske mye fordi jeg sliter med ting jeg har gjort tidligere og føler ikke jeg passer inn i samfunnet, noe som gjør at jeg trekker meg litt unna alt og forsvinner i min egen verden. Unnskyld om jeg skaper irritasjon med dette innlegget.

Anonymkode: c8c5b...701

Videoannonse
Annonse
Pragmatikeren
Skrevet

De fleste med psykopatiske trekk bekymrer seg fint lite for dette. Jeg anbefaler deg å være helt ærlig med behandler, ikke gi svar for å ønske deg i en bestemt retning diagnosemessig. Fortell hva som er dine utfordringer og hva du drømmer om. Viktig å ha fokus på hvilke endringer i livet som er viktige for deg. 

Skrevet

Du er nok ikke psykopat, men det er mulig du har en personlighetsforstyrrelse i samme gruppe (B).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...