AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 Hver gang jeg hører om noe forferdelig som har skjedd en plass i verden, så føler jeg at det er min skyld fordi jeg skulle ha forutsett det sånn at jeg kunne ha stoppet det. Så prøver jeg å gå tilbake for å se om jeg fikk noen tegn på forhånd som jeg overså eller ikke klarte å tolke riktig Hva er dette for noe? Hvorfor tror dere at jeg tenker sånn? Anonymkode: e1769...380 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hver gang jeg hører om noe forferdelig som har skjedd en plass i verden, så føler jeg at det er min skyld fordi jeg skulle ha forutsett det sånn at jeg kunne ha stoppet det. Så prøver jeg å gå tilbake for å se om jeg fikk noen tegn på forhånd som jeg overså eller ikke klarte å tolke riktig Hva er dette for noe? Hvorfor tror dere at jeg tenker sånn? Anonymkode: e1769...380 Det er ikke din skyld, men jeg har også hatt den tankegangen. Alt skjedde utifra noe jeg hadde tenkt med folk rundt meg, det gjelder å sende ut positive tanker tror jeg. Endret 1. september 2019 av stjernestøv 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hver gang jeg hører om noe forferdelig som har skjedd en plass i verden, så føler jeg at det er min skyld fordi jeg skulle ha forutsett det sånn at jeg kunne ha stoppet det. Så prøver jeg å gå tilbake for å se om jeg fikk noen tegn på forhånd som jeg overså eller ikke klarte å tolke riktig Hva er dette for noe? Hvorfor tror dere at jeg tenker sånn? Anonymkode: e1769...380 Har det alltid vært slik? Anonymkode: fca63...9c4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 Alt er din skyld. Ok. Ja, da fikk vi oppklart hva som er årsaken til all elendigheta i verden! Takk! Anonymkode: 02653...a67 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 Dette høres ut som veldig sterk depresjon. Anonymkode: e3b8f...8e4 0 Siter
ISW Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 Dette er stemningskongruente vrangforestillinger ved depresjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.