AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 Har bp2 og kjenner at jeg er på vei oppover. Kan jeg på egenhånd øke Seroquel? Anonymkode: 710c3...1aa 0 Siter
Janus30 Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har bp2 og kjenner at jeg er på vei oppover. Kan jeg på egenhånd øke Seroquel? Anonymkode: 710c3...1aa Ring fastlegen i morgen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 Ble litt redd nå for at jeg nå selvdiagnostiserer fordi jeg har et sykelig oppheng på hvordan jeg til en hver tid føler meg. Faen, blir så inni he... irritert!!! Men når disse følelsessvingningene kommer, kan jeg jo ikke la være å registrere dem heller! De overmanner meg jo for fa..! Hvordan kan jeg vite hva som er normalvariasjoner (humørsvingninger som alle opplever) og hvordan vite hva som er sykelig FØR det blir sykt? Jeg føler meg høy på en negativ måte nå. Inntil nå var det mest på en positiv måte. 😡 Anonymkode: 710c3...1aa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 Det beste er vel å ta en 200 mg S og gå å legge seg. Anonymkode: 710c3...1aa 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ble litt redd nå for at jeg nå selvdiagnostiserer fordi jeg har et sykelig oppheng på hvordan jeg til en hver tid føler meg. Faen, blir så inni he... irritert!!! Men når disse følelsessvingningene kommer, kan jeg jo ikke la være å registrere dem heller! De overmanner meg jo for fa..! Hvordan kan jeg vite hva som er normalvariasjoner (humørsvingninger som alle opplever) og hvordan vite hva som er sykelig FØR det blir sykt? Jeg føler meg høy på en negativ måte nå. Inntil nå var det mest på en positiv måte. 😡 Anonymkode: 710c3...1aa Hvis du sover mye mindre er det tegn på at det går oppover 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 Akkurat nå, elina777 skrev: Hvis du sover mye mindre er det tegn på at det går oppover Ja, har vært noen seine netter forut for dette som skjer nå. Har ikke sovet stort om nettene i det siste. Og mye tankevirksomhet. Anonymkode: 710c3...1aa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 Men tror ikke at det er noe sykelig. Jeg skal prøve å slå meg til ro med at dette er helt normalt og som alle mennesker opplever. Takk for innspill. Anonymkode: 710c3...1aa 0 Siter
Fionys Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 Ut i fra mine egne erfaringer så tolererer jeg normale svingninger uten å legge spesielt merke til de, mens går jeg for høyt opp eller ned tolererer jeg det ganske dårlig litt avhengig av hvor store svingningene er. Er jeg for høyt opp eller for lavt nede så preger det hverdagen min, det gjør stort sett ikke normale svingninger på samme negative måte. 0 Siter
kupton Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har bp2 og kjenner at jeg er på vei oppover. Kan jeg på egenhånd øke Seroquel? Anonymkode: 710c3...1aa Det bruker å være del av en avtale mellom lege og pasient. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 1 minutt siden, kupton skrev: Det bruker å være del av en avtale mellom lege og pasient. Ja, men når jeg ikke vet hva dette er for noe så kan jeg ikke drive å stappe i meg ekstra medisiner! Jeg sliter med å finne ut av hva som er normalt (svingninger som alle har), og hva som er sykt. Og hva som kan utvikle seg til noe sykt. Men jeg gir f... ! Gidder ikke å bry meg om det. Jeg får bare være som jeg er til jeg sjøldævver i en alder av 90. Jeg er så lei av meg selv og dette fokuset på evt symptomer. Nå må jeg kutte ut en gang for alle, og bare leve normalt som alle andre. Anonymkode: 710c3...1aa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 Gidder og orker ikke dette her mer. Jeg får bare leve livet mitt som alle andre gjør og ikke tenke på evt symptomer som måtte dukke opp. Jeg er drittlei av alt som har med sykdom og medisiner å gjøre! F... heller, altså! Jeg gidder ikke å tenke på det mer!! Anonymkode: 710c3...1aa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 Det er vanskelig å vite hva jeg skal gjøre, når jeg på den ene siden har fått beskjed om, og lært, hva jeg skal se etter og være oppmerksom på ved forverring. Og på den andre siden skal lære meg å drite i symptomer og ikke ha fokus på det! 😫 Anonymkode: 710c3...1aa 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vanskelig å vite hva jeg skal gjøre, når jeg på den ene siden har fått beskjed om, og lært, hva jeg skal se etter og være oppmerksom på ved forverring. Og på den andre siden skal lære meg å drite i symptomer og ikke ha fokus på det! 😫 Anonymkode: 710c3...1aa Har du ikke tatt en kommentar på forum litt vel hardt? 0 Siter
frosken Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vanskelig å vite hva jeg skal gjøre, når jeg på den ene siden har fått beskjed om, og lært, hva jeg skal se etter og være oppmerksom på ved forverring. Og på den andre siden skal lære meg å drite i symptomer og ikke ha fokus på det! 😫 Anonymkode: 710c3...1aa Jeg tror innlegg/tråder som dette, hjelper deg lite. Virker som om det får deg til å virre ekstra mye. Det som kanskje kan være til hjelp for deg, er å utarbeide en mestrings-/kriseplan sammen med helsepersonell, hvor dere konkretiserer hvilke tegn du skal være oppmerksom på som indikatorer for at du skal endre medisineringen. Det bør også foreligge en plan for hvilke endringer du i så fall skal gjøre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 24 minutter siden, frosken skrev: Jeg tror innlegg/tråder som dette, hjelper deg lite. Virker som om det får deg til å virre ekstra mye. Det som kanskje kan være til hjelp for deg, er å utarbeide en mestrings-/kriseplan sammen med helsepersonell, hvor dere konkretiserer hvilke tegn du skal være oppmerksom på som indikatorer for at du skal endre medisineringen. Det bør også foreligge en plan for hvilke endringer du i så fall skal gjøre. Du har rett, frosken. Jeg stopper med å skrive om slike ting fra nå av. Beklager alle sammen! Anonymkode: 710c3...1aa 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.