AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 Det er et menneske som jeg har hatt en relasjon til, det mennesket døde av kreft og jeg kjenner innimellom at jeg er glad for det. Det mennesket har vært slem med meg, kalt meg for ting osv. Vet ikke hva jeg skal føle eller om det jeg føler ikke er greit. Det vedkommende har sakt/ gjort er ting jeg hadde taklet å høre som voksen, men da jeg var barn så var jeg sårbar det traff meg og gjore vondt! Skikkelig vondt, så vondt at jeg ønsket at bakken skulle åpne seg og svelge meg. Jeg sørget over hennes død, men nå kjenner jeg at jeg er i ferd med å bli ødelagt av mine egne følelser knyttet til det. Mine følelser har endret seg og jeg kjenner en lettelse over å ikke høre stemmen hennes igjen. Nå er jeg blitt kvitt det mennesket for godt! Og det føles så bra! Hvorfor tenker jeg slik??? Hjeeelp 😭 Anonymkode: fcf3c...3b6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 Hvorfor du tenker slik? Fordi hun har behandlet deg dårlig. Du trenger aldri være redd for at det skal skje igjen (selv om det skjedde da du var barn og ikke som voksen). Det du føler er alltid greit, følelsene dine er alltid gyldige. Anonymkode: e49e1...261 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor du tenker slik? Fordi hun har behandlet deg dårlig. Du trenger aldri være redd for at det skal skje igjen (selv om det skjedde da du var barn og ikke som voksen). Det du føler er alltid greit, følelsene dine er alltid gyldige. Anonymkode: e49e1...261 Ja det er en trygghet med det at hun ikke lenger er i livet for da kan ikke hun si slike ting til meg igjen 😔 slipper å være redd, slipper å bli såret, slipper å ha det så vondt at jeg ønsker å dø. Nå er jeg fri 😭 nå kan hun ikke komme igjen å plage meg, men følelsene mine klarer jeg ikke å akseptere. Føler meg så ond! Så slem! Så forferdelig 😭 men jeg har aldri gjort noen nor så vondt før. Offf Anonymkode: fcf3c...3b6 0 Siter
kupton Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 TS: Jeg synes det er helt ok og forståelig at du tenker slik. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 Tankene dine er helt normale og ok, men jeg ville kanskje rådet deg til å være varsom med å snakke om dem til noen du ikke har mer enn 100% tillit til eller noen som har taushetsplikt. Det kan være lett å vrenge og vri på sånne tanker. Anonymkode: ab4a7...5de 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.