AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 Så deilig! Jeg har endelig forstått ting! Skal bli deilig å slippe å forholde seg til psykiatrien, til leger, diagnoser og medisiner. Jeg er friiii-iiii-iiii!!! 👌:D Anonymkode: 429f6...273 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så deilig! Jeg har endelig forstått ting! Skal bli deilig å slippe å forholde seg til psykiatrien, til leger, diagnoser og medisiner. Jeg er friiii-iiii-iiii!!! 👌 Anonymkode: 429f6...273 Hypomani eller mani? Da tror man at man har skjønt alt. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 Jeg har verken hypomani, mani, blandet episode, eller depresjon. Jeg har IKKE bipolar lidelse! Anonymkode: 429f6...273 0 Siter
girlinyellow Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 TS: Hva har du forstått? Hvorfor har du blitt fri? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 Skrevet 2. september 2019 17 timer siden, girlinyellow skrev: TS: Hva har du forstått? Hvorfor har du blitt fri? Jeg har forstått at jeg skal drite i diagnoser og å være opptatt av hvordan jeg til enhver tid føler meg. Er i en avlæringsprosess ift det nå. Noen tilbakefall på selvopptatthet blir det nok, men jeg skal ikke gi opp. Blir som å slanke seg. Man må hele tida holde seg i slankeprosessen selv om en skulle dette utpå av og til med utskeielser. Man må ikke gi opp, men bare fortsette neste dag, osv. Anonymkode: 429f6...273 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 Skrevet 2. september 2019 I går tenkte jeg at jeg skulle drite i alt jeg skrev i hovedinnlegget. Slippe å forholde meg til alt av det. Til morgenen i dag tenkte jeg litt mer konstruktivt igjen, mens nå... tja... hva skal man si.. Anonymkode: 429f6...273 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.