Gå til innhold

Nå er jeg endelig ferdig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så deilig! Jeg har endelig forstått ting! Skal bli deilig å slippe å forholde seg til psykiatrien, til leger, diagnoser og medisiner. Jeg er friiii-iiii-iiii!!! 👌:D

Anonymkode: 429f6...273

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så deilig! Jeg har endelig forstått ting! Skal bli deilig å slippe å forholde seg til psykiatrien, til leger, diagnoser og medisiner. Jeg er friiii-iiii-iiii!!! 👌:D

Hypomani eller mani? Da tror man at man har skjønt alt. 

Skrevet

Jeg har verken hypomani, mani, blandet episode, eller depresjon. Jeg har IKKE bipolar lidelse! 

Skrevet

TS: Hva har du forstått? Hvorfor har du blitt fri?

Skrevet
17 timer siden, girlinyellow skrev:

TS: Hva har du forstått? Hvorfor har du blitt fri?

Jeg har forstått at jeg skal drite i diagnoser og å være opptatt av hvordan jeg til enhver tid føler meg. Er i en avlæringsprosess ift det nå. Noen tilbakefall på selvopptatthet blir det nok, men jeg skal ikke gi opp.

Blir som å slanke seg. Man må hele tida holde seg i slankeprosessen selv om en skulle dette utpå av og til med utskeielser. Man må ikke gi opp, men bare fortsette neste dag, osv. 

Skrevet

I går tenkte jeg at jeg skulle drite i alt jeg skrev i hovedinnlegget. Slippe å forholde meg til alt av det. 

Til morgenen i dag tenkte jeg litt mer konstruktivt igjen, mens nå... tja... hva skal man si..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...