Gondor Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 Et brennende ønske om å være tilstede i livet ditt uansett hvor vanskelig det er? Har det noe med vilje å gjøre? Har det noe med handling å gjøre? I de periodene psykdommen dominerer meg kan jeg fremdeles ha et lite knappenålshode av håp. Håp om at det skal bli bedre i morgen, at nå er det snart over. Det er på en måte litt livslyst. Men for all del; jeg vet hvor mørkt det kan bli og da kan alt virke håpløst. I dag har jeg følt livslyst. Lysten til å ta vare på hele meg: kroppen, følelseslivet og intellektet. Jeg har vært irritert i dag også. Irritert på meg selv fordi jeg ikke har gjort nødvendig husarbeid og irritert på min eldste sønn. Hatt litt tankekjør og er det noe jeg avskyr så er det det. Men så kom kvelden og mørket falt på. Alt blir roligere om kvelden. Jeg roet meg ned og har bestemt meg for to enkle oppgaver før jeg legger meg. Sønnen min og jeg har funnet fred med hverandre og jeg er klar for en ny uke. Jeg håper at alle dere som strever så fælt aner et lite lys der fremme. En liten flamme å klamre seg til. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 Egentlig ikke, men med piller går det rundt. Anonymkode: cbe2f...87f 0 Siter
Gondor Skrevet 1. september 2019 Forfatter Skrevet 1. september 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Egentlig ikke, men med piller går det rundt. Anonymkode: cbe2f...87f Jeg tar medisiner jeg også. Klarer meg ikke uten. 0 Siter
Gjest Surrehuggu Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 39 minutter siden, Gondor skrev: Jeg tar medisiner jeg også. Klarer meg ikke uten. Hvilke medisiner tar du, Gondor? Du trenger ikke å svare. Jeg bare lurer 0 Siter
Gondor Skrevet 1. september 2019 Forfatter Skrevet 1. september 2019 2 minutter siden, Surrehuggu skrev: Hvilke medisiner tar du, Gondor? Du trenger ikke å svare. Jeg bare lurer Jeg kan godt svare. Det gjør meg ingenting: Fluanxol, Wellbutrin, Lamictal og Cipralex. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.