AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 Skrevet 2. september 2019 Er det en "bipolar-ting" eller er det en "meg-ting"? Er det gått, regn, snøvær, dårlig vær, da er jeg trist, gråter mye, har ingen energi, mister livslysten, ønsker at jeg var død osv. Er det sol og fint vær, da er jeg produktiv, optimistisk, har passe med energi, og rett og slett funker. Er jeg helt teit, eller er det fler som kjenner seg igjen? Jeg vurderer helt seriøst å flytte utenlands til et stem med mer stabilt vær og klima for å fungere bedre i livet. Anonymkode: 8f21a...cb2 0 Siter
Gjest Surrehuggu Skrevet 2. september 2019 Skrevet 2. september 2019 Nei. Om noe så er det motsatt når jeg er litt nede i utgangspunktet. Da er sol og dagslys slitsomt, og regn og gråvær best. 0 Siter
Gondor Skrevet 2. september 2019 Skrevet 2. september 2019 Jeg kan ha dårlige dager når det er sol og gode dager når det er regn eller omvendt. Spiller ingen rolle. Derimot er hvilken tid på døgnet det er som regel avgjørende for hvordan jeg føler meg. Kvelden er min favorittid. Da er det rolig og mørkt. Men jeg elsker lyse sommernetter også. 0 Siter
emilie321 Skrevet 2. september 2019 Skrevet 2. september 2019 43 minutter siden, Gondor skrev: Jeg kan ha dårlige dager når det er sol og gode dager når det er regn eller omvendt. Spiller ingen rolle. Derimot er hvilken tid på døgnet det er som regel avgjørende for hvordan jeg føler meg. Kvelden er min favorittid. Da er det rolig og mørkt. Men jeg elsker lyse sommernetter også. Samme her. Merker ingen forandring pga været, men er også som regel mye bedre på kvelden. 1 Siter
FjellOgDalar Skrevet 4. september 2019 Skrevet 4. september 2019 Jeg tror ikke det er en bipolargreie, men for min del er det slik at været kan påvirke meg om jeg i utgangspunktet er i en depresjon eller hypomani fra før av. Da blir jeg tung, trøtt og får lettere migrene. Er jeg i normalt stemningsleie er jeg ikke så sensitiv. Været påvirker jo alltid litt, men ikke slik at det blir et problem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.