Gå til innhold

Adhd/Add i voksen alder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei går å lurer på om jeg kan ha adhd. Har mange tegn som tyder på dette og jeg ønsker hjelp med problemene jeg har, men jeg er alt uføretrygdet av en annen grunn vil det ha noen innvirkning på den allerede satte uføretrygden min? Og åssen går jeg evt frem for å bli utredet i voksen alder

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Smurfine1986 skrev:

Hei går å lurer på om jeg kan ha adhd. Har mange tegn som tyder på dette og jeg ønsker hjelp med problemene jeg har, men jeg er alt uføretrygdet av en annen grunn vil det ha noen innvirkning på den allerede satte uføretrygden min? Og åssen går jeg evt frem for å bli utredet i voksen alder

Ta kontakt med fastlegen din. Be om en utredning for ADHD hos spesialist 🙂 Jeg synes absolutt du skal be om dette når du opplever å ha symptomer.

Anonymkode: c829d...0e8

Skrevet
4 timer siden, Smurfine1986 skrev:

Om du skulle få en diagnose til, har ingen innvirkning på den nåværende satte uføretrygden din. Tenkte du om du kanskje kunne få mer i trygd på grunn av flere diagnoser, tar du skammelig feil.

Anonymkode: 091f1...a9c

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du skulle få en diagnose til, har ingen innvirkning på den nåværende satte uføretrygden din. Tenkte du om du kanskje kunne få mer i trygd på grunn av flere diagnoser, tar du skammelig feil.

Anonymkode: 091f1...a9c

Nei det var ikke det jeg tenkte på. Du trenger ikke å angripe meg a den grunn det var et spm om jeg ville miste det jeg alt har. Jeg vil gjerne finne ut om jeg har det eller ikke det er alt. Og evt få hjelp til å takle hverdagen noe bedre. 

Skrevet

Be fastlegen sende henvisning. Når jeg fikk diagnosen (i voksen alder) følte jeg at mye falt på plass, jeg skjønte plutselig hvorfor jeg ikke alltid var/følte/tenkte som alle andre. Fikk mindre angst og depresjonen ble bedre.

Anonymkode: 486c0...cf7

Skrevet

Jeg har add og det ble oppdaget når jeg gikk på barneskolen. For syv år siden gikk jeg til en spesialist og jeg fikk medisiner som jeg ikke bruker lenger 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...