AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 Skrevet 4. september 2019 Kan man være suicidal uten å være deprimert? Anonymkode: d762d...82c 0 Siter
ISW Skrevet 4. september 2019 Skrevet 4. september 2019 (endret) Suicidalitet kan forekomme med enhver psykisk lidelse. Det kan også forekomme ved ulike kriser, f.eks samlivsbrudd, økonomiske kriser og forhold som gir akutt tap av ære eller lignende (f.eks å få publisert nakenbilder på nett) og ikke minst ved rusproblematikk Mediene har jo for øvrig dekket det som vel etter alt å dømme er at en kjendis tok livet sitt i går. Endret 4. september 2019 av issomethingwrong 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 Skrevet 4. september 2019 Akkurat det tenkte jeg og. Samboeren sa at det måtte være hjertet. Jeg tenkte med en gang selvmord. Siden det ikke sto noen ting. Forferdelig 😢 Takk for svaret. Legen mente jeg var deprimert. Kom derfra nettopp. Anonymkode: d762d...82c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 Skrevet 4. september 2019 Må bare ligge til at det er forferdelig uansett årsak. Ikke meningen å skape rykter, for det kunne høres litt sånn ut. Anonymkode: d762d...82c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.