Gå til innhold

Kupton

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man være suicidal uten å være deprimert?

Anonymkode: d762d...82c

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Suicidalitet kan forekomme med enhver psykisk lidelse. Det kan også forekomme ved ulike kriser, f.eks samlivsbrudd, økonomiske kriser og forhold som gir akutt tap av ære eller lignende (f.eks å få publisert nakenbilder på nett) og ikke minst ved rusproblematikk

Mediene har jo for øvrig dekket det som vel etter alt å dømme er at en kjendis tok livet sitt i går.

Endret av issomethingwrong
Skrevet

Akkurat det tenkte jeg og. Samboeren sa at det måtte være hjertet. Jeg tenkte med en gang selvmord. Siden det ikke sto noen ting. Forferdelig 😢

Takk for svaret. Legen mente jeg var deprimert. Kom derfra nettopp.

Skrevet

Må bare ligge til at det er forferdelig uansett årsak. Ikke meningen å skape rykter, for det kunne høres litt sånn ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...