AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 Skrevet 4. september 2019 Jeg tror jeg greide å stå i og gjennomleve en følesesstorm uten å ty til uhensiktsmessige mestringsstrategier! Dette er noe jeg har bestemt meg for å greie bra etterhvert, og da må jeg jo drive å øve på det. Jeg er faktisk litt stolt av meg selv nå. 😊 Anonymkode: 8ee9d...4c6 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 Skrevet 4. september 2019 Gratulerer, bra jobba, fortsett sånn 😃 Anonymkode: ebae0...85e 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. september 2019 Skrevet 4. september 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror jeg greide å stå i og gjennomleve en følesesstorm uten å ty til uhensiktsmessige mestringsstrategier! Dette er noe jeg har bestemt meg for å greie bra etterhvert, og da må jeg jo drive å øve på det. Jeg er faktisk litt stolt av meg selv nå. 😊 Anonymkode: 8ee9d...4c6 Så bra, tommel opp for deg 0 Siter
emilie321 Skrevet 4. september 2019 Skrevet 4. september 2019 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror jeg greide å stå i og gjennomleve en følesesstorm uten å ty til uhensiktsmessige mestringsstrategier! Dette er noe jeg har bestemt meg for å greie bra etterhvert, og da må jeg jo drive å øve på det. Jeg er faktisk litt stolt av meg selv nå. 😊 Anonymkode: 8ee9d...4c6 Kjempe bra jobba😊 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.