Gjest elina777 Skrevet 5. september 2019 Skrevet 5. september 2019 og møte folk? Invitert på kaffe med en og karaoke med en annen. Men føler en svær fornemmelse med hjernemassen og tror jeg bare greier ligge inne i senga. Ofte når jeg har det sånn må jeg bare forlate folka tidlig. Men jeg VIL jo ut 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. september 2019 Skrevet 5. september 2019 13 minutter siden, elina777 skrev: og møte folk? Invitert på kaffe med en og karaoke med en annen. Men føler en svær fornemmelse med hjernemassen og tror jeg bare greier ligge inne i senga. Ofte når jeg har det sånn må jeg bare forlate folka tidlig. Men jeg VIL jo ut Det er kanskje bedre å gå ut og gå tidlig hjem? Ikke det at jeg er flink til å gå ut,men psykiateren sa jeg måtte ikke presse meg for mye. Som jeg gjør det,men det er jo rett da..ta litt av gangen og noe er bedre enn ingenting. 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 5. september 2019 Skrevet 5. september 2019 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Det er kanskje bedre å gå ut og gå tidlig hjem? Ikke det at jeg er flink til å gå ut,men psykiateren sa jeg måtte ikke presse meg for mye. Som jeg gjør det,men det er jo rett da..ta litt av gangen og noe er bedre enn ingenting. Takk det var et godt råd 0 Siter
Fionys Skrevet 5. september 2019 Skrevet 5. september 2019 Så lenge man vanligvis ikke isolerer seg så tror jeg ikke det gjør noe om man er hjemme et par dager hvis man ikke føler seg helt bra. 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 5. september 2019 Skrevet 5. september 2019 Prøver meg ut, krateret har dempet seg 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 5. september 2019 Skrevet 5. september 2019 Krateret åpnet seg mens jeg var ute og ble til rene grand canyon. Grusomt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.