Gå til innhold

Skal man skjerme seg eller gå ut

Anbefalte innlegg

Gjest elina777
Skrevet

og møte folk? Invitert på kaffe med en og karaoke med en annen. Men føler en svær fornemmelse med hjernemassen og tror jeg bare greier ligge inne i senga. Ofte når jeg har det sånn må jeg bare forlate folka tidlig. Men jeg VIL jo ut :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 minutter siden, elina777 skrev:

og møte folk? Invitert på kaffe med en og karaoke med en annen. Men føler en svær fornemmelse med hjernemassen og tror jeg bare greier ligge inne i senga. Ofte når jeg har det sånn må jeg bare forlate folka tidlig. Men jeg VIL jo ut :(

Det er kanskje bedre å gå ut og gå tidlig hjem? Ikke det at jeg er flink til å gå ut,men psykiateren sa jeg måtte ikke presse meg for mye. Som jeg gjør det,men det er jo rett da..ta litt av gangen og noe er bedre enn ingenting. 

Gjest elina777
Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Det er kanskje bedre å gå ut og gå tidlig hjem? Ikke det at jeg er flink til å gå ut,men psykiateren sa jeg måtte ikke presse meg for mye. Som jeg gjør det,men det er jo rett da..ta litt av gangen og noe er bedre enn ingenting. 

Takk det var et godt råd 

Skrevet

Så lenge man vanligvis ikke isolerer seg så tror jeg ikke det gjør noe om man er hjemme et par dager hvis man ikke føler seg helt bra.

Gjest elina777
Skrevet

Krateret åpnet seg mens jeg var ute og ble til rene grand canyon. Grusomt 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...