AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 Skrevet 6. september 2019 Hva er den mildeste antipsykotikaen? Ville noe rent stemningsstabiliserende hjulpet mot paranoide tanker hvis det er på grunn av humør? Er det noe annet som kan hjelpe mot milde paranoide tanker (forutenom medisiner)? Anonymkode: 314f6...150 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. september 2019 Skrevet 6. september 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er den mildeste antipsykotikaen? Ville noe rent stemningsstabiliserende hjulpet mot paranoide tanker hvis det er på grunn av humør? Er det noe annet som kan hjelpe mot milde paranoide tanker (forutenom medisiner)? Anonymkode: 314f6...150 Zeldox og abilify tenker jeg er mildt. 0 Siter
kupton Skrevet 6. september 2019 Skrevet 6. september 2019 Medisinen i seg selv er ikke mild eller sterk. Dosen er avgjørende. 0 Siter
Worrisome Plenty Skrevet 6. september 2019 Skrevet 6. september 2019 Jeg synes zyprexa er mildest. Den gir best virkning og eneste bakdelen er vektoppgang. Værst er de gamle nevroleptika som Haldol. De var jævlige. Med mildest så regner jeg de medisinene som gir minst ubehag, og best virkning på angst. Ikke hvem som er "svakest". Jeg gikk ned masse kg på zeldox men når den ikke tok sykdommen så hjelper det jo ikke at den er mild. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.