Gå til innhold

Snodig pms


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

God kveld. Jeg og min samboer prøver å bli gravide for 2 gang. Sluttet på p-pillen i juli. Mensen har vært normal fram til denne gangen. Fikk mensen den 29 august. Det va utrolig mye blod fram til den 2 september. Men den 3 september så kom den tilbake, men da va det mindre blod. Det varte bare i et par timer før det gikk over til brunt utflod. Etter ca 4 timer med brunt utflod så stoppet det helt opp. Ingen blod eller utflod. Men etter ca 2 timer så kom det brunt utflod igjen. Å det stoppet opp etter 1 time. Etter 1 time så kom det brundt utflod igjen. Sånn styre det enda. Er dette normalt? I såfall hva kan dette være? Bivirkning etter p-pille slutt?. Håper du skjønne meg, jeg er litt dårlig på å forklare😊

Anonymkode: ade0b...e34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

God kveld. Jeg og min samboer prøver å bli gravide for 2 gang. Sluttet på p-pillen i juli. Mensen har vært normal fram til denne gangen. Fikk mensen den 29 august. Det va utrolig mye blod fram til den 2 september. Men den 3 september så kom den tilbake, men da va det mindre blod. Det varte bare i et par timer før det gikk over til brunt utflod. Etter ca 4 timer med brunt utflod så stoppet det helt opp. Ingen blod eller utflod. Men etter ca 2 timer så kom det brunt utflod igjen. Å det stoppet opp etter 1 time. Etter 1 time så kom det brundt utflod igjen. Sånn styre det enda. Er dette normalt? I såfall hva kan dette være? Bivirkning etter p-pille slutt?. Håper du skjønne meg, jeg er litt dårlig på å forklare😊

Anonymkode: ade0b...e34

Jeg bare lurer på hvordan i all verden du klarer å vite at det holdt på en time for så ikke å blø en time osv. Det renner jo ikke konstant, med unntak av de første 2-3 dagene kanskje. Synes det høres ganske normalt ut jeg, i alle fall sånn rett etter p-pilleslutt. Men dersom det ikke gir seg i løpet av 1-2 uker, begynner å lukte vondt eller du får uvanlige smerter så oppsøker du lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg bare lurer på hvordan i all verden du klarer å vite at det holdt på en time for så ikke å blø en time osv. Det renner jo ikke konstant, med unntak av de første 2-3 dagene kanskje. 

Ikke alle har det likt Lillemus 😛 

Trådstarter, som Lillemus tror jeg det handler om p-pillestopp. Om jeg var deg (dere) ville jeg prøvd å slappe av, og la ting bare skje uten å ha fokus på kropp det neste året. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...