AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 Skrevet 7. september 2019 Jeg har brukt Cisordinol gjenomsnittlig 20-30 mg i over 22 år(periodevis når jeg har vært svært dårlig har jeg brukt 40 mg). Er snart 50 år nå og begynner å tenke på de alvorlige konsekvensene dette kan få for min helse. Har bl.a begynt å få prikkinger under neglene på høyre hånd og tenker på symptomer på alvorlige nevrologiske sykdommer. Har brukt Cisordinol pga mistenksomhet, uro, angst, tankekjør etc. De siste 5 årene har jeg ikke hatt kontakt med spesialist. Bør jeg være bekymret over mitt langvarige Cisordinol bruk?? Eller kan jeg fortsette å bruke dette? (Har hatt god effekt, prøvd andre AP men fikk mye bivirkninger av det.) Takknemlig for svar. Anonymkode: 06ce9...d9e 0 Siter
kupton Skrevet 10. september 2019 Skrevet 10. september 2019 Ethvert spørsmål om farlig må vurderes opp mot alternativene. Her ser jeg tre alternativer: 1. Fortsette som nå. 2. Skifte til annen medisin. 3. Slutte med medisin. Av disse tre, hos deg, er jeg sikker på at alternativ 1. er det klart beste og minst farlige. Ved langvarig bruk av AP vil en alltid være på vakt mot tardive dyskinesier. Men så lenge du ikke har tegn til det, er nåværende regime det klart beste. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.