Gå til innhold

Kupton, Brukt AP i over 22 år. Farlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt Cisordinol gjenomsnittlig 20-30 mg i over 22 år(periodevis når jeg har vært svært dårlig har jeg brukt 40 mg). Er snart 50 år nå og begynner å tenke på de alvorlige konsekvensene dette kan få for min helse. Har bl.a begynt å få prikkinger under neglene på høyre hånd og tenker på symptomer på alvorlige nevrologiske sykdommer. Har brukt Cisordinol pga mistenksomhet, uro, angst, tankekjør etc. De siste 5 årene har jeg ikke hatt kontakt med spesialist. Bør jeg være bekymret over mitt langvarige Cisordinol bruk?? Eller kan jeg fortsette å bruke dette? (Har hatt god effekt, prøvd andre AP men fikk mye bivirkninger av det.)

Takknemlig for svar.

Anonymkode: 06ce9...d9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ethvert spørsmål om farlig må vurderes opp mot alternativene. Her ser jeg tre alternativer: 1. Fortsette som nå. 2. Skifte til annen medisin. 3. Slutte med medisin. Av disse tre, hos deg, er jeg sikker på at alternativ 1. er det klart beste og minst farlige.

Ved langvarig bruk av AP vil en alltid være på vakt mot tardive dyskinesier. Men så lenge du ikke har tegn til det, er nåværende regime det klart beste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...