Mëmëso Skrevet 7. september 2019 Skrevet 7. september 2019 Jeg er litt redd for å spørre om dette, men gjør det likevel. Det er lenge siden jeg var særlig aktiv her, jeg sluttet å skrive fordi jeg følte jeg bare skrev om meg og mitt, og ikke klarte å gi noe tilbake. Jeg vet ikke om det er noen som husker meg, om dere gjør, synes dere jeg fremsto/fremstår som eller er arrogant, ufin, hoven osv? Eller hva tenker dere egentlig om meg og det jeg skriver? Jeg håper jeg får noe respons på dette, og at den er ærlig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 Skrevet 7. september 2019 Har ikke lagt spesielt merke til det. Anonymkode: a88e0...fc2 1 Siter
Gjest Karma@ Skrevet 7. september 2019 Skrevet 7. september 2019 (endret) Jeg deler ikke din oppfatning av dine bidrag. Tvert imot. Du er av dem som virkelig har noe å fare med også her er mitt inntrykk. Jeg håpet at ting hadde stillnet litt på jobben og at du kanskje var inne i en bedre periode.Men kanskje du er av de mange som ikke kommer inn i en jevn og god dialog og sanforståelse med fastlege og dem de eventuelt kan henvise til. Det har jo vært enkelte som jobber i systemet som har varslet at ting ikke ordentlig henger ihop lenger. At man bare bruker tid på masse skjema Selvær om dokumentasjon jo er viktig. Selv er jeg mye usikker i forhold til medisiner selv om jeg nå er i det eldre aldersskjikt og mer erfaren kanskje og er ikke i en stressfylte jobb i øyeblikket. Jeg tar nå ikke medisiner daglig men mer ettersom " det topper" seg. Har jo prøvet å trappe ned tidligere men denne gang er det annerledes og jeg stusser litt på hvorfor. Er også litt engstelig for å kutte ut ting jeg ikke burde og litt ergerlig fordi kanskje alt bare har vært eksperimentelt. Kanskje ikke medisinene har vært testet på mennesket før engang. Men det går bra med meg..Jeg skal ikke klage når jeg hører hvordan mange har det. Er også engstelig for disse uforklarlige hundedødsfallene her i landet. Tenker tilbake hvordan mange ble syke og et lite barn omkom ved salmonellautbrudd for mange år siden og etter lang tid fant de ut at det var saltpølse og måten den ble produsert på som var årsak til det forferdelige og alvorlige som skjedde. Endret 7. september 2019 av Karma@ 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. september 2019 Skrevet 7. september 2019 38 minutter siden, Mëmëso skrev: Jeg er litt redd for å spørre om dette, men gjør det likevel. Det er lenge siden jeg var særlig aktiv her, jeg sluttet å skrive fordi jeg følte jeg bare skrev om meg og mitt, og ikke klarte å gi noe tilbake. Jeg vet ikke om det er noen som husker meg, om dere gjør, synes dere jeg fremsto/fremstår som eller er arrogant, ufin, hoven osv? Eller hva tenker dere egentlig om meg og det jeg skriver? Jeg håper jeg får noe respons på dette, og at den er ærlig. Oppfatter deg som en mild og fin person,så der tenker du feil om deg selv ❤️ 2 Siter
Gjest Karma@ Skrevet 7. september 2019 Skrevet 7. september 2019 Glemte å si " Velkommen tilbake " men dette er kanskje ikke et sånt sted. Jeg mener at om man kanskje kjenner på problemer er jo ikke det noe man ønsker seg. 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 7. september 2019 Skrevet 7. september 2019 (endret) Kjenner bare igjen nicket ikke lagt merke til noe negativt Endret 7. september 2019 av elina777 0 Siter
emilie321 Skrevet 7. september 2019 Skrevet 7. september 2019 Synes det er fint at du er her. Kan ikke huske noe spesielt negativt 1 Siter
Mëmëso Skrevet 7. september 2019 Forfatter Skrevet 7. september 2019 Takk for at dere har svart! 4 timer siden, Karma@ skrev: Jeg deler ikke din oppfatning av dine bidrag. Tvert imot. Du er av dem som virkelig har noe å fare med også her er mitt inntrykk. Jeg håpet at ting hadde stillnet litt på jobben og at du kanskje var inne i en bedre periode.Men kanskje du er av de mange som ikke kommer inn i en jevn og god dialog og sanforståelse med fastlege og dem de eventuelt kan henvise til. Det har jo vært enkelte som jobber i systemet som har varslet at ting ikke ordentlig henger ihop lenger. At man bare bruker tid på masse skjema Selvær om dokumentasjon jo er viktig. Selv er jeg mye usikker i forhold til medisiner selv om jeg nå er i det eldre aldersskjikt og mer erfaren kanskje og er ikke i en stressfylte jobb i øyeblikket. Jeg tar nå ikke medisiner daglig men mer ettersom " det topper" seg. Har jo prøvet å trappe ned tidligere men denne gang er det annerledes og jeg stusser litt på hvorfor. Er også litt engstelig for å kutte ut ting jeg ikke burde og litt ergerlig fordi kanskje alt bare har vært eksperimentelt. Kanskje ikke medisinene har vært testet på mennesket før engang. Men det går bra med meg..Jeg skal ikke klage når jeg hører hvordan mange har det. Er også engstelig for disse uforklarlige hundedødsfallene her i landet. Tenker tilbake hvordan mange ble syke og et lite barn omkom ved salmonellautbrudd for mange år siden og etter lang tid fant de ut at det var saltpølse og måten den ble produsert på som var årsak til det forferdelige og alvorlige som skjedde. Jeg er heldigvis mye bedre nå enn jeg var i fjor på denne tiden, og bedre enn på mange år. Har kontakt med fastlege og går på DPS. Men det ser visst ikke ut som at det er gjort i fei, å få vekk følelsen av at jeg nesten ikke har rett til å eksistere. Jeg er glad for at du har det bra. Medisinene er nok testet på mennesker før, men jeg skjønner at det kan føles skummelt å ta dem.Men det er nok bedre å ta dem enn å bli syk. 0 Siter
Gjest Karma@ Skrevet 7. september 2019 Skrevet 7. september 2019 Jeg tror du er inne på mye der.😊 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.