Blomsterfluen Skrevet 7. september 2019 Skrevet 7. september 2019 er dette en drøm som kun de med begynnende altzheimers kunne drømt, eller er det vanlig å ha så crazy drømmer? her er drømmen jeg hadde i 2018 (skrevet i drømmedagbok app som heter Dreamjournal ultimate) Nazi utstilling hotellet. jeg var på et hotell med noen rare folk. vi gikk opp en meget trang snurretrapp. jeg husket ikke hvor mitt ulåste hotellrom var. vi var på stranda og jeg ble solbrendt på ryggen og låg på stranda ved våkslid-hyttene med Elin. på hotellet gikk jeg forbi en sal der det var nyåpnet en "andre verdenskrig" Nazi utstilling med tankser og lysegråe nazi klær. jeg kikket inn døra og da såg en dame meg. hun var en tysk gulhåret sveitsaktig hårflettede dame kledd i lysegrå fangedress. hun løftet opp høyrehånda si for å gi meg en Nazi hilsen, men da gikk jeg videre mot snurretrappa. jeg låg på magen på hotellsenga og jeg var da en tykk liten tysk soldat gutt i 1940 tallet. jeg kikket ned sengekanten, og siklet fra senga og trillet ned trappa til en gammel Nazi-dame som satt i kjole på et rom med talgelys som lyskilde, og ved en skrivepult. jeg lo og sa "unskyld" for at jeg trillet inn til damen. hun leste "favoritt natteventyr" boka mi om Nazigutten som fløy romskip i Highschool musical-filmene, mens jeg sovnet på fanget hennes 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 Skrevet 7. september 2019 11 minutter siden, Blomsterfluen skrev: er dette en drøm som kun de med begynnende altzheimers kunne drømt, Nei. 11 minutter siden, Blomsterfluen skrev: eller er det vanlig å ha så crazy drømmer? Det er helt vanlig. Anonymkode: a4953...78b 0 Siter
laban Skrevet 7. september 2019 Skrevet 7. september 2019 (endret) 13 minutter siden, Blomsterfluen skrev: er dette en drøm som kun de med begynnende altzheimers kunne drømt, eller er det vanlig å ha så crazy drømmer? Jeg har aldri hørt noe seriøst om at drømmers innhold kan være symptomer på sykdom. Det finnes ingen drømmer som bare de med bestemte lidelser kan drømme. Endret 7. september 2019 av laban 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 7. september 2019 Forfatter Skrevet 7. september 2019 33 minutter siden, elina777 skrev: Er ikke du 30 år? jo jeg er faktisk 34 år, men det er noe som heter "tidlig altzheimers". og jeg er blitt så glemsk at jeg kan få perioder "episofder" med hull i hukommelsen, foreksempel når jeg får enkle oppgavebeskjeder så har jeg glemt at det er blitt sagt, og så i tillegg så glemmer jeg at jeg har fått klemmer. 0 Siter
tonie Skrevet 8. september 2019 Skrevet 8. september 2019 Det høres ut som drømmene jeg har hatt ca annenhver natt siden jeg var 6 år. Jeg har ikke Alzheimer. Vi øver oss vel bare på å tåle alt røret rundt oss, sikkert. Tror du kan ta det helt med ro. 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 8. september 2019 Skrevet 8. september 2019 Nei, da hadde vi vært mange med svært tidlig altzheimer 🙂 1 Siter
Gjest Surrehuggu Skrevet 8. september 2019 Skrevet 8. september 2019 13 minutter siden, tonie skrev: Det høres ut som drømmene jeg har hatt ca annenhver natt siden jeg var 6 år. Virkelig? 😯 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 8. september 2019 Forfatter Skrevet 8. september 2019 1 time siden, tonie skrev: Det høres ut som drømmene jeg har hatt ca annenhver natt siden jeg var 6 år. Jeg har ikke Alzheimer. Vi øver oss vel bare på å tåle alt røret rundt oss, sikkert. Tror du kan ta det helt med ro. ok. jeg drømmer heldigvis aldri mareritt mere. 0 Siter
tonie Skrevet 9. september 2019 Skrevet 9. september 2019 19 hours ago, Surrehuggu said: Virkelig? 😯 Nja, det er vel nærmere hver tredje når jeg tenker meg om. Det er mye drama her nattestid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.