AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 Skrevet 9. september 2019 Jeg har helseangst, så når blodsukkeret mitt viste litt forhøyet hos lege (fastende blodsukker), så snudde jeg på flisa. Nå spiser jeg 3 måltider om dagen, og ikke så store porsjoner som jeg pleide. Jeg har også begynt å gå 30 minutter annenhver dag. Langtidsblodsukkeret var lavt, så jeg har ikke diabetes, men dette var nok til å sende meg i riktig retning. Så det er mulig å gå ned på zyprexa og jeg har tenkt å fortsette kuren. Forhåpentligvis fortsetter det å gå greit. Jeg har vent meg til å være sulten. Det er ikke så ille som man tror. Tenkte jeg skulle si dette, for di att zyprexa tross alt er den nest beste AP for en rekke lidelser, kun slått av Leponex (som har verre bivirkninger). Anonymkode: 2a5c1...734 1 Siter
stjernestøv Skrevet 9. september 2019 Skrevet 9. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har helseangst, så når blodsukkeret mitt viste litt forhøyet hos lege (fastende blodsukker), så snudde jeg på flisa. Nå spiser jeg 3 måltider om dagen, og ikke så store porsjoner som jeg pleide. Jeg har også begynt å gå 30 minutter annenhver dag. Langtidsblodsukkeret var lavt, så jeg har ikke diabetes, men dette var nok til å sende meg i riktig retning. Så det er mulig å gå ned på zyprexa og jeg har tenkt å fortsette kuren. Forhåpentligvis fortsetter det å gå greit. Jeg har vent meg til å være sulten. Det er ikke så ille som man tror. Tenkte jeg skulle si dette, for di att zyprexa tross alt er den nest beste AP for en rekke lidelser, kun slått av Leponex (som har verre bivirkninger). Anonymkode: 2a5c1...734 Ja det går an å gå ned på medisiner, man må bare tåle å være sulten. Har gått ned noen kilo jeg og siden 1 august. 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 9. september 2019 Skrevet 9. september 2019 All ære til de som greier det, men selv mister jeg viljestyrken på litium og zyprexa og spiser til jeg spyr med vilje har bedre lykke med stoooor dose abilify. I så stor dose funker den like bra som zyprexa, har en canadisk professor forklart en overlege jeg hadde på akuttpsykiatrisk og det merker jeg stemmer... uten å bli sulten 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.