Gå til innhold

Jeg får ikke stemt i år...

Anbefalte innlegg

Gjest elina777
Skrevet

Fordi jeg er innlagt og ikke får gå ut

godt valg til dere andre

Videoannonse
Annonse
Skrevet
46 minutter siden, elina777 skrev:

Fordi jeg er innlagt og ikke får gå ut

godt valg til dere andre

Så fremt du ikke er umyndiggjort har du rett til å få stemme. Det kan komme noen til det stedet du er innlagt med urne, stemmesedler og alt som trengs slik at dere får stemt.

Gjest elina777
Skrevet
4 minutter siden, Lillemus skrev:

Så fremt du ikke er umyndiggjort har du rett til å få stemme. Det kan komme noen til det stedet du er innlagt med urne, stemmesedler og alt som trengs slik at dere får stemt.

Det visste jeg ikke... mulig for sent nå... skal spørre

Skrevet

Er nok for sent ja. Men noe å tenke på neste valg, eller foreslå for DPS at de innfører en rutine med et besøk for de som er innlagt i fremtiden

Anonymkode: 95955...acc

Skrevet

Ikke alltid dette fungerer selv om man er ute i god tid. Forskjell fra sted til sted tror jeg. Men man kan ofte ikke få alt i livet.

Anonymkode: 17c08...326

Gjest elina777
Skrevet

Nei jeg fikk ikke stemme. Det var mulig å forhåndsstemme her for noen dager siden, men ingen opplyste meg om det

Gjest Surrehuggu
Skrevet
1 time siden, elina777 skrev:

Nei jeg fikk ikke stemme. Det var mulig å forhåndsstemme her for noen dager siden, men ingen opplyste meg om det

Det var talentløst av dem. 

Gjest elina777
Skrevet
9 minutter siden, Surrehuggu skrev:

Det var talentløst av dem. 

Ja du kan så si

Gjest elina777
Skrevet

Enda en pasient som ikke fikk med seg at det var folk her man kunne stemme til for noen dager siden

djesus

Gjest Surrehuggu
Skrevet
Akkurat nå, elina777 skrev:

Enda en pasient som ikke fikk med seg at det var folk her man kunne stemme til for noen dager siden

djesus

Synes nesten dette bør klages på. 

Skrevet
36 minutter siden, elina777 skrev:

djesus

Det har jo vært forhåndsstemming i flere uker. Skjønner om man er innlagt på permanent basis men om ikke bør det jo kunne ha vært løst på forhånd

Anonymkode: f7fa6...992

Gjest elina777
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det har jo vært forhåndsstemming i flere uker. Skjønner om man er innlagt på permanent basis men om ikke bør det jo kunne ha vært løst på forhånd

De kunne jo sagt fra om at det var mulig å stemme på avdelingen

Skrevet
15 minutter siden, elina777 skrev:

De kunne jo sagt fra om at det var mulig å stemme på avdelingen

absolutt , og dte burde hengt plakater der slik at alle var klar over det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...