twin Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Har to jenter som er 2 1/2 år gamle. Trodde i en periode at de var hyperaktive, men det er de nok ikke. Men de er to aktive jenter. Jeg har funnet ut at de reagerer på rødbrus, seigmenn og Gøy-saft. Da blir de helt "hypre". Da klarer de ikke å være i ro i det hele tatt. Det virker som de får en indre uro, som gjør at det er umulig å være rolig. Har lest at det er ganske vanlig å reagere på nettopp disse tre produktene og det jeg lurer på er om noen her kan forklare meg hva som egentlig skjer i kroppen når man blir slik av disse produktene/e-stoffene? På forhånd takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ernæringsfysiolog Monica F Dahlseide Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Hei twin, Dette vet jeg dessverre ikke nok om. Kanskje du kan få svar inne på et av de andre forumene her på DOL? Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.