Gjest elina777 Skrevet 14. september 2019 Skrevet 14. september 2019 Kan det komme fra ditt eget hode selv om stemmene og berøringsfølelsen kommer utenifra? Eller er dette demonisk? Det kommer plutselig og så er det borte kanskje et par dager og så plutselig kommer en stemme og sier navnet mitt som fra en skrekkfilm idag kom plutselig noe bak meg og berørte skulderen min som om det ville spise meg og jeg hylte til og var så redd tok en sobril og er bedre nå går dette aldri borte? Går på maxdose abilify så det kan jo være demonisk 0 Siter
frosken Skrevet 14. september 2019 Skrevet 14. september 2019 8 minutter siden, elina777 skrev: Kan det komme fra ditt eget hode selv om stemmene og berøringsfølelsen kommer utenifra? Eller er dette demonisk? Det kommer plutselig og så er det borte kanskje et par dager og så plutselig kommer en stemme og sier navnet mitt som fra en skrekkfilm idag kom plutselig noe bak meg og berørte skulderen min som om det ville spise meg og jeg hylte til og var så redd tok en sobril og er bedre nå går dette aldri borte? Går på maxdose abilify så det kan jo være demonisk Dette er sykdom, hjernen din roter. Det er _ikke_ demonisk. Er du fortsatt innlagt eller er du hjemme igjen? 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 14. september 2019 Skrevet 14. september 2019 Akkurat nå, frosken skrev: Dette er sykdom, hjernen din roter. Det er _ikke_ demonisk. Er du fortsatt innlagt eller er du hjemme igjen? Jeg er innlagt og igår var det fullt kaos på avd, med de fra skjerma som ropte og hylte og skreik. lurer på om jeg har tatt med meg de onde energiene jeg kriger mot hjemmefra og smittet avd 0 Siter
frosken Skrevet 14. september 2019 Skrevet 14. september 2019 2 minutter siden, elina777 skrev: Jeg er innlagt og igår var det fullt kaos på avd, med de fra skjerma som ropte og hylte og skreik. lurer på om jeg har tatt med meg de onde energiene jeg kriger mot hjemmefra og smittet avd Nei, du har ikke smittet avdelingen. Det er en del av sykdommen at du tror at du har påvirket forhold eller er årsak til ting du overhodet ikke har noe med. Håper du snart blir bedre igjen. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.