AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 Del Skrevet 15. september 2019 Er det noen her som har erfaring med kronisk betennelse i bukspyttkjertel (pankreatitt) Lurer på hvilken behandling som tilbys, prognoser, og om smertene vil bli bedre på sikt. Mannen min har fått påvist dette etter mange års høyt alkoholinntak. Han er ikke den typiske alkoholiker, han har holdt forbruket rimelig godt skjult, og ikke vært synlig beruset annet enn i festelig lag, der andre også gjerne har vært det. Men har drukket så og si daglig, og i perioder har det vært mer, det innrømmer han nå. Jeg har sett dette de siste årene, men det har vært et ømt punkt å ta opp, da han ofte har blitt sinna og nektet. Han er nå veldig dårlig og har store smerter. Jeg får vite så lite, og føler jeg trenger mer informasjon om sykdommen og fremtidsutsiktene. Anonymkode: 3400f...1b8 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/450580-kronisk-betennelse-i-bukspyttkjertel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.