Gå til innhold

Hvordan ville du reagert/taklet dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ville du reagert eller taklet det om du av et søsken totalt urettmessig ble beskyldt for å utnytte dine foreldre grovt økonomisk?

Og hvis du måtte treffe dette søskenet igjen, hvordan hadde du oppført deg? 

Anonymkode: 51693...f54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville prøvd å komme til bunns i hva disse beskyldningene er basert på. Kommunikasjon er viktig, også mellom søsken. Er dere flere enn dere to?

Anonymkode: 08bce...ac3

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ville du reagert eller taklet det om du av et søsken totalt urettmessig ble beskyldt for å utnytte dine foreldre grovt økonomisk?

Sånt går det an å  bevise / motbevise. Jeg hadde trolig fått i stand et treff mellom foreldrene mine, dette søskenet og meg selv og fått fakta på bordet.

Skrevet
8 minutter siden, laban skrev:

Sånt går det an å  bevise / motbevise. Jeg hadde trolig fått i stand et treff mellom foreldrene mine, dette søskenet og meg selv og fått fakta på bordet.

Det går ikke, fordi foreldrene ikke lever lenger, og vi har heller ikke tilgang på kontoutskrifter. 

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går ikke, fordi foreldrene ikke lever lenger, og vi har heller ikke tilgang på kontoutskrifter. 

dere har jo tilgang på vedkommende søsken sin kontoutskrift?

Anonymkode: 07e85...193

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og hvis du måtte treffe dette søskenet igjen, hvordan hadde du oppført deg? 

Da hadde jeg gitt søren og latt hun eller han trodd det han ville, fordi jeg visste sannheten og hadde god samvittighet. Jeg hadde oppført meg som vanlig,men hadde jo sagt at det ikke er tilfellet. 

Skrevet
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Da hadde jeg gitt søren og latt hun eller han trodd det han ville, fordi jeg visste sannheten og hadde god samvittighet. Jeg hadde oppført meg som vanlig,men hadde jo sagt at det ikke er tilfellet. 

Ok. Skal prøve. 

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så dette handler om noe som skjedde i fortiden, mens foreldrene levde?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...