AnonymBruker Skrevet 18. september 2019 Skrevet 18. september 2019 Hvordan ville du reagert eller taklet det om du av et søsken totalt urettmessig ble beskyldt for å utnytte dine foreldre grovt økonomisk? Og hvis du måtte treffe dette søskenet igjen, hvordan hadde du oppført deg? Anonymkode: 51693...f54 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. september 2019 Skrevet 18. september 2019 Ville prøvd å komme til bunns i hva disse beskyldningene er basert på. Kommunikasjon er viktig, også mellom søsken. Er dere flere enn dere to? Anonymkode: 08bce...ac3 0 Siter
laban Skrevet 18. september 2019 Skrevet 18. september 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan ville du reagert eller taklet det om du av et søsken totalt urettmessig ble beskyldt for å utnytte dine foreldre grovt økonomisk? Sånt går det an å bevise / motbevise. Jeg hadde trolig fått i stand et treff mellom foreldrene mine, dette søskenet og meg selv og fått fakta på bordet. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. september 2019 Skrevet 18. september 2019 8 minutter siden, laban skrev: Sånt går det an å bevise / motbevise. Jeg hadde trolig fått i stand et treff mellom foreldrene mine, dette søskenet og meg selv og fått fakta på bordet. Det går ikke, fordi foreldrene ikke lever lenger, og vi har heller ikke tilgang på kontoutskrifter. Anonymkode: 51693...f54 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. september 2019 Skrevet 18. september 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går ikke, fordi foreldrene ikke lever lenger, og vi har heller ikke tilgang på kontoutskrifter. Anonymkode: 51693...f54 dere har jo tilgang på vedkommende søsken sin kontoutskrift? Anonymkode: 07e85...193 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. september 2019 Skrevet 18. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan ville du reagert eller taklet det om du av et søsken totalt urettmessig ble beskyldt for å utnytte dine foreldre grovt økonomisk? Og hvis du måtte treffe dette søskenet igjen, hvordan hadde du oppført deg? Anonymkode: 51693...f54 Da hadde jeg gitt søren og latt hun eller han trodd det han ville, fordi jeg visste sannheten og hadde god samvittighet. Jeg hadde oppført meg som vanlig,men hadde jo sagt at det ikke er tilfellet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. september 2019 Skrevet 18. september 2019 7 minutter siden, stjernestøv skrev: Da hadde jeg gitt søren og latt hun eller han trodd det han ville, fordi jeg visste sannheten og hadde god samvittighet. Jeg hadde oppført meg som vanlig,men hadde jo sagt at det ikke er tilfellet. Ok. Skal prøve. Anonymkode: 51693...f54 0 Siter
laban Skrevet 18. september 2019 Skrevet 18. september 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går ikke, fordi foreldrene ikke lever lenger, og vi har heller ikke tilgang på kontoutskrifter. Anonymkode: 51693...f54 Så dette handler om noe som skjedde i fortiden, mens foreldrene levde? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.