Gå til innhold

Jeg finner ikke Mine innlegg lengre.


MagneU

Anbefalte innlegg

De ble skrevet sommeren 2018, men finner altså ingen link i Mine innlegg - helt blankt. Alt var saklig, ingen personangrep etc. 

Spørsmålet blir da, sletter man innleggene etter kort tid? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann, vi sletter ikke innlegg med mindre de bryter forumets regler, eller brukeren selv ønsker dette. Men jeg ser at mine innlegg ikke går veldig langt tilbake, min går kun til april. Usikker på om dette er standard i forumets programvare, eller om dette er noe vi kan forandre på. Jeg tagger @Forumansvarlig slik at hun evt har muligheten til å sjekke om det er en teknisk feil eller ikke.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Jeg syns nok at innlegg bør stå noe lengre, men da får jeg iallfall ha det i tankene. Det kan være verdifull info som litt for raskt blir borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, MagneU skrev:

Takk for svar. Jeg syns nok at innlegg bør stå noe lengre, men da får jeg iallfall ha det i tankene. Det kan være verdifull info som litt for raskt blir borte.

Men samtidig står innlegg fra dols tidligste historie fremdeles enda! 🤔

Anonymkode: 071bf...ab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MagneU skrev:

Takk for svar. Jeg syns nok at innlegg bør stå noe lengre, men da får jeg iallfall ha det i tankene. Det kan være verdifull info som litt for raskt blir borte.

Må bare pressisere, innleggene er ikke borte, men de er borte fra oversikten over dine innlegg. Så ett sted bak i arkivet er de enda.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg finner ikke noen innstilling på at dette skal forsvinne, mine går tilbake til september 2018. Men jeg finner flere hvis jeg klikker på bare "Mine innlegg" fremfor "Mine innlegg + favoritter".

image.png

Når det er sagt kan du også finne innlegg du har skrevet i ved å gå på din egen profil. Klikk på brukernavnet ditt øverst til høyre og "profil". Der kan du se flere innlegg du har skrevet eller tråder du har deltatt i. 

Hvis du ikke finner det du leter etter der, kan du prøve å søke i forumet eller på google etter stikkord fra tråden dersom du husker det, la oss si du har skrevet om forkjølelse, så kan du søke "forkjølelse doktor online" på Google.

Håper dett var til noen hjelp!

Forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Profiler er skrudd av på DOL (for vanlige brukere), antar det er pga at det ikke er så lurt å dele informasjon som kan identifisere deg som alder og by, samtidig som en deler sensitiv informasjon som at en har aids eller gudene vet hva av sykdommer

Å søke etter brukernavn er også skrudd av i forumet, så for å søke etter sitt eget navn er du avhengig av at noen i tråden gjentok navnet ditt for at det skal komme opp i DOLs interne søk, var du "bare" forfatteren av tråden med svar under blir tråden "skjult" i dols søk da forfatteren utelates fra søket.

Google tar med forfatteren også så det blir nok den eneste måten en kan finne enkelte tråder slik ting er satt opp pdd på DOL:

https://www.google.com/search?q=site%3Aforum.doktoronline.no+magneU

 

Dette til orientering

Anonymkode: 9265b...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...