Gå til innhold

Kontrollkommisjonsmøtet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter sykepleiere fra posten der eller bare legene?

Anonymkode: f4363...5c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt mange møter med kontrollkommisjonen og eneste gangen jeg har opplevd at det var med personal fra posten var da de mente jeg kom til å bruke muligheten til å stikke av fra avdelingen 😂 

Anonymkode: 8517b...d74

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt mange møter med kontrollkommisjonen og eneste gangen jeg har opplevd at det var med personal fra posten var da de mente jeg kom til å bruke muligheten til å stikke av fra avdelingen 😂 

Fikk du medhold?

ts

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fikk du medhold?

ts

Hvorfor trekker du ikke klagen? Du innser vel nå at du er syk og trenger behandling?

Anonymkode: e50ae...4e2

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk du medhold?

ts

Nei, trodde jeg kom til å få medhold da eneste grunnen psykiater hadde til å holde meg på tvang var at han mente at jeg løy, noe han selv sa i møtet med kontrollkommisjonen. Avslaget ble begrunnet med at "de satt sikkerheten min høyt og fryktet jeg kom til å ta selvmord ved utskrivelse".

Men jeg fikk medhold av fylkeslegen som mente at psykiateren bare brukte vedtaket om tvangsmedisinering som en skjult trussel og at de ikke hadde noe reellt grunnlag til å medisinere meg med tvang. 

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, trodde jeg kom til å få medhold da eneste grunnen psykiater hadde til å holde meg på tvang var at han mente at jeg løy, noe han selv sa i møtet med kontrollkommisjonen. Avslaget ble begrunnet med at "de satt sikkerheten min høyt og fryktet jeg kom til å ta selvmord ved utskrivelse".

Men jeg fikk medhold av fylkeslegen som mente at psykiateren bare brukte vedtaket om tvangsmedisinering som en skjult trussel og at de ikke hadde noe reellt grunnlag til å medisinere meg med tvang. 

Å så bra. Jeg er redd tvangsmedisinering selv om det ikke har skjedd trussel om det enda, men de skriver jo om å ivareta medisinering på tvangsvedtaket så redd det kommer? Men tror jeg er for frisk for det nå:)

Skrevet
På 22.9.2019 den 20.53, AnonymBruker skrev:

Hvorfor trekker du ikke klagen? Du innser vel nå at du er syk og trenger behandling?

Anonymkode: e50ae...4e2

Lurer på å trekke klagen. Ble bekymret over den psykiske helsen min etter samtale med legen

Skrevet

Om en taper i KKom, får en 6 mnd karantene før en kan klage igjen. Derfor er det smart å trekke klagen om det er overveiende sannsynlig at en taper. Vent med klagen til du er så frisk at du har mulighet for å få medhold. Du får oppnevnt en advokat, og denne bør råde deg i dette spørsmålet.

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på å trekke klagen. Ble bekymret over den psykiske helsen min etter samtale med legen

Jeg synes du skal trekke klagen. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...