AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 Skrevet 23. september 2019 Går på Zyprexa mot psykose, og det første som skjer når jeg slutter på medisinen ,bare etter et par dager,er at jeg begynte å slite med konsentrasjonen. Det blir så ille at jeg ikke klare å lese mer enn et par setninger så må jeg gi opp. Anonymkode: 64d12...525 0 Siter
kupton Skrevet 23. september 2019 Skrevet 23. september 2019 Konsentrasjonssvikt ser en ved en rekke sykdommer. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 Skrevet 23. september 2019 Det var og en form for svar...... Anonymkode: 64d12...525 0 Siter
kupton Skrevet 23. september 2019 Skrevet 23. september 2019 Ja. Det du beskriver tyder på at det er for tidlig å slutte. Men en kan ikke sikkert si at det skyldes oppblussing av psykose med de få opplysninger du gir. 0 Siter
ISW Skrevet 23. september 2019 Skrevet 23. september 2019 Konsentrasjonssvikt er vel i psykiatri det svimmelhet er i somatikk. Et av de mest uspesifikke symptomene. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 Skrevet 23. september 2019 Jeg gå få opplysninger med vilje, hadde jeg feks skrevet at jeg alltid hører stemmer i tillegg, regner jeg med at svaret ville vært at det er psykotisk. Det er temmelig irriterende at det ikke går å være uten medisiner mer en et par dager før det ikke går å lese feks. aviser . Er derfor interessert i å vite om konsetrasjonssvikten er et tegn på psykose eller om det er mest sannsynlig noe annet,som kan løses / jobbes med på annen måte.Takk for svar. Anonymkode: 64d12...525 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 Skrevet 23. september 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gå få opplysninger med vilje, hadde jeg feks skrevet at jeg alltid hører stemmer i tillegg, regner jeg med at svaret ville vært at det er psykotisk. Det er temmelig irriterende at det ikke går å være uten medisiner mer en et par dager før det ikke går å lese feks. aviser . Er derfor interessert i å vite om konsetrasjonssvikten er et tegn på psykose eller om det er mest sannsynlig noe annet,som kan løses / jobbes med på annen måte.Takk for svar. Anonymkode: 64d12...525 min erfaring er at det er et tegn på at en har slutta for tidlig med meds . Anonymkode: 68320...dc3 0 Siter
ISW Skrevet 23. september 2019 Skrevet 23. september 2019 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gå få opplysninger med vilje, hadde jeg feks skrevet at jeg alltid hører stemmer i tillegg, regner jeg med at svaret ville vært at det er psykotisk. Det er temmelig irriterende at det ikke går å være uten medisiner mer en et par dager før det ikke går å lese feks. aviser . Er derfor interessert i å vite om konsetrasjonssvikten er et tegn på psykose eller om det er mest sannsynlig noe annet,som kan løses / jobbes med på annen måte.Takk for svar. Anonymkode: 64d12...525 Men hvordan skal noen svare på det her på et forum? Konsentrasjonssvikt kan skyldes angst, depresjon, demens, abstinens, psykose, stress, utbrenthet og sikkert et utall andre sykdommer. Endret 23. september 2019 av issomethingwrong 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 Skrevet 23. september 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Går på Zyprexa mot psykose, og det første som skjer når jeg slutter på medisinen ,bare etter et par dager,er at jeg begynte å slite med konsentrasjonen. Det blir så ille at jeg ikke klare å lese mer enn et par setninger så må jeg gi opp. Anonymkode: 64d12...525 Ja det kan jo virke som om det er medisinslutten som er årsaken til nyoppstått konsentrasjonssvikt. Anonymkode: 1e1cf...2ad 0 Siter
kupton Skrevet 23. september 2019 Skrevet 23. september 2019 Mest sannsynlig er det de psykotiske symptomene som forsterkes og med det forstyrres du såpass mye at konsentrasjonen svekkes. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.