AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 Skrevet 23. september 2019 Bruker medisiner fast og ringte i dag etter nye, men ennå har det ikke kommet inn på "mine resepter". Blir nokså desperat hvis jeg ikke får medisinene mine og legen er ikke på jobb før torsdag igjen. Sekretæren sa de skulle være inne etter kl 15... Dere kan jo selvfølgelig ikke vite dette, men jeg føler meg dårlig hvis jeg blir stående uten medisiner nå... 😞 Anonymkode: eaf13...a73 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 Skrevet 23. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bruker medisiner fast og ringte i dag etter nye, men ennå har det ikke kommet inn på "mine resepter". Blir nokså desperat hvis jeg ikke får medisinene mine og legen er ikke på jobb før torsdag igjen. Sekretæren sa de skulle være inne etter kl 15... Dere kan jo selvfølgelig ikke vite dette, men jeg føler meg dårlig hvis jeg blir stående uten medisiner nå... 😞 Anonymkode: eaf13...a73 men hvorfor venter du til du er tom med å bestille nye? Anonymkode: b3aa9...68b 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.