Bladgrønt Skrevet 25. september 2019 Skrevet 25. september 2019 Jeg bruker Seroquel depottabletter og de hjelper. Når bør de taes for at jeg også skal kunne få nytte av effekten de har på søvn? 0 Siter
kupton Skrevet 25. september 2019 Skrevet 25. september 2019 Det må du egentlig finne ut ved å prøve deg frem. Et utgangspunkt kan være inntak to timer før du skal sovne. 0 Siter
Bladgrønt Skrevet 25. september 2019 Forfatter Skrevet 25. september 2019 4 timer siden, kupton skrev: Det må du egentlig finne ut ved å prøve deg frem. Et utgangspunkt kan være inntak to timer før du skal sovne. Jeg blir ikke ordentlig trett før det har gått i hvertfall 3-4 timer hvis de i det hele tatt virker søvndyssende. Jeg bruker 200 mg. Jeg ble mye trettere da jeg brukte de vanlige tablettene med Seroquel, men pga at jeg tar de for stabilisering så trenger jeg jevn tilførsel og derfor depottabletter. Kan det komme av at jeg tar de sammen med mat og er lite aktiv pga lett depresjon ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.