Fionys Skrevet 25. september 2019 Skrevet 25. september 2019 Har nå starter opp med litium igjen, skal trappes opp til dosen jeg fremdeles hadde litt virkning og lite bivirkninger. Planen er å legge til lamictal når jeg har kommet meg opp på "riktig" dose litium. Kan denne kombinasjon bli bra? Har kommet dit at jeg kan prøve det meste så lenge ikke bivirkningene overgår effekten av medisin, må få litt kontroll over depresjonene. 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 26. september 2019 Skrevet 26. september 2019 Funket bra for meg, bittelitt flat 0 Siter
Fionys Skrevet 26. september 2019 Forfatter Skrevet 26. september 2019 Ja jeg får se hvordan det går, må jo stå på en relativ lav dose litium. 0 Siter
kupton Skrevet 26. september 2019 Skrevet 26. september 2019 19 timer siden, Fionys skrev: Kan denne kombinasjon bli bra? Den har i hvert fall vært bra for svært mange andre. 0 Siter
Fionys Skrevet 26. september 2019 Forfatter Skrevet 26. september 2019 2 timer siden, kupton skrev: Den har i hvert fall vært bra for svært mange andre. Da får jeg bare krysse fingrene å håpe på at den blir bra for meg også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.