AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 Skrevet 27. september 2019 Jeg hadde sterke fornemmelser av et krater i hjernemassen. Abilify ble økt til så og si maxdose (tabl i tillegg til depot). Dette lukket krateret men jeg har i blant sterk dødsangst pga stemmer og tegn og sammenhenger bare jeg tolker og får beskjeder fra TV, blader, Internett og dette stopper ikke, pluss jeg blir smittet av alle og andre blir det og for vi er En har også en åndelig oppvåkning og føler meg styrt av Gud. Greide ikke spise middag idag for maten var kreft skal få et tillegg av cisordinol... er det håp om at dette lukker kanalene/fjerner sympt jeg har? Anonymkode: c451d...c6a 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. september 2019 Skrevet 27. september 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde sterke fornemmelser av et krater i hjernemassen. Abilify ble økt til så og si maxdose (tabl i tillegg til depot). Dette lukket krateret men jeg har i blant sterk dødsangst pga stemmer og tegn og sammenhenger bare jeg tolker og får beskjeder fra TV, blader, Internett og dette stopper ikke, pluss jeg blir smittet av alle og andre blir det og for vi er En har også en åndelig oppvåkning og føler meg styrt av Gud. Greide ikke spise middag idag for maten var kreft skal få et tillegg av cisordinol... er det håp om at dette lukker kanalene/fjerner sympt jeg har? Anonymkode: c451d...c6a Cisordinol lukker kanalene, har fått det før jeg også. Har faktisk ampuller liggene. Lykke til ❤️ 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 Skrevet 27. september 2019 16 minutter siden, stjernestøv skrev: Cisordinol lukker kanalene, har fått det før jeg også. Har faktisk ampuller liggene. Lykke til ❤️ Godt å høre:) prob er at jeg blir seig i lårene av den husker jeg fra sist gang Anonymkode: c451d...c6a 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. september 2019 Skrevet 27. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Godt å høre:) prob er at jeg blir seig i lårene av den husker jeg fra sist gang Anonymkode: c451d...c6a Ja jeg blir tung i kroppen av all medisin, men må visst ta det fordet. Jeg hater å være uten medisin nå. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 Skrevet 27. september 2019 Er det håp om at man kan bruke cisordinol en viss periode, så slutte, uten at sympt kommer tilbake? Anonymkode: c451d...c6a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 Skrevet 27. september 2019 Håper det virker for jeg har utsikt til jobb nå Anonymkode: c451d...c6a 0 Siter
frosken Skrevet 27. september 2019 Skrevet 27. september 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det håp om at man kan bruke cisordinol en viss periode, så slutte, uten at sympt kommer tilbake? Anonymkode: c451d...c6a Ja, det kan det være håp om. Du er ekstra syk nå, og da trenger du også ekstra mye medisiner. Når du blir bedre igjen, så vil du sannsynligvis trenge noe mindre medisiner. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 Skrevet 27. september 2019 1 time siden, frosken skrev: Ja, det kan det være håp om. Du er ekstra syk nå, og da trenger du også ekstra mye medisiner. Når du blir bedre igjen, så vil du sannsynligvis trenge noe mindre medisiner. Takk for svar. Vet du om en sobril før kveldstid vil forebygge at jeg plutselig hyler i angst av lyder eller stemmer om en stemme skulle komme? Tenkte hvis jeg skrives ut plutselig (tvangen er fjernet) og jeg ikke ønsker uro leieboer noe fryktelig... Anonymkode: c451d...c6a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 Skrevet 27. september 2019 Cisordinol kommer ikke til å hjelpe meg. Jeg er hjemsøkt av noen som ikke har tilgitt meg, selv om Gud har tilgitt meg. Så det i et bilde på internet Anonymkode: c451d...c6a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 Skrevet 27. september 2019 Jeg trodde jeg kanskje var syk. Men jeg er hjemsøkt også Anonymkode: c451d...c6a 0 Siter
frosken Skrevet 27. september 2019 Skrevet 27. september 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg trodde jeg kanskje var syk. Men jeg er hjemsøkt også Anonymkode: c451d...c6a Du er syk. Forestillingen om at du er hjemsøkt er en del av sykdommen. Håper du snart blir bedre:-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 Skrevet 28. september 2019 Min erfaring med Cisordinol er at det er en kjempegod medisin, og jeg har prøvd det meste. (Alt av nyere også). Cisordinol holder meg "frisk" og null bivirkninger. Anonymkode: 82528...56a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.