Gå til innhold

Er det håp i cisordinol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde sterke fornemmelser av et krater i hjernemassen. Abilify ble økt til så og si maxdose (tabl i tillegg til depot). Dette lukket krateret 

men jeg har i blant sterk dødsangst pga stemmer og tegn og sammenhenger bare jeg tolker og får beskjeder fra TV, blader, Internett og dette stopper ikke, pluss jeg blir smittet av alle og andre blir det og for vi er En

har også en åndelig oppvåkning og føler meg styrt av Gud. Greide ikke spise middag idag for maten var kreft

skal få et tillegg av cisordinol... er det håp om at dette lukker kanalene/fjerner sympt jeg har?

Anonymkode: c451d...c6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde sterke fornemmelser av et krater i hjernemassen. Abilify ble økt til så og si maxdose (tabl i tillegg til depot). Dette lukket krateret 

men jeg har i blant sterk dødsangst pga stemmer og tegn og sammenhenger bare jeg tolker og får beskjeder fra TV, blader, Internett og dette stopper ikke, pluss jeg blir smittet av alle og andre blir det og for vi er En

har også en åndelig oppvåkning og føler meg styrt av Gud. Greide ikke spise middag idag for maten var kreft

skal få et tillegg av cisordinol... er det håp om at dette lukker kanalene/fjerner sympt jeg har?

Cisordinol lukker kanalene, har fått det før jeg også. Har faktisk ampuller liggene. Lykke til ❤️ 

Skrevet
16 minutter siden, stjernestøv skrev:

Cisordinol lukker kanalene, har fått det før jeg også. Har faktisk ampuller liggene. Lykke til ❤️ 

Godt å høre:) prob er at jeg blir seig i lårene av den husker jeg fra sist gang 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Godt å høre:) prob er at jeg blir seig i lårene av den husker jeg fra sist gang 

Ja jeg blir tung i kroppen av all medisin, men må visst ta det fordet. Jeg hater å være uten medisin nå. 

Skrevet

Er det håp om at man kan bruke cisordinol en viss periode, så slutte, uten at sympt kommer tilbake?

Skrevet

Håper det virker for jeg har utsikt til jobb nå 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det håp om at man kan bruke cisordinol en viss periode, så slutte, uten at sympt kommer tilbake?

Ja, det kan det være håp om. Du er ekstra syk nå, og da trenger du også ekstra mye medisiner. Når du blir bedre igjen, så vil du sannsynligvis trenge noe mindre medisiner. 

Skrevet
1 time siden, frosken skrev:

Ja, det kan det være håp om. Du er ekstra syk nå, og da trenger du også ekstra mye medisiner. Når du blir bedre igjen, så vil du sannsynligvis trenge noe mindre medisiner. 

Takk for svar. Vet du om en sobril før kveldstid vil forebygge at jeg plutselig hyler i angst av lyder eller stemmer om en stemme skulle komme? Tenkte hvis jeg skrives ut plutselig (tvangen er fjernet) og jeg ikke ønsker uro leieboer noe fryktelig...

Skrevet

Cisordinol kommer ikke til å hjelpe meg. Jeg er hjemsøkt av noen som ikke har tilgitt meg, selv om Gud har tilgitt meg. Så det i et bilde på internet

Skrevet

Jeg trodde jeg kanskje var syk. Men jeg er hjemsøkt også

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde jeg kanskje var syk. Men jeg er hjemsøkt også

Du er syk. Forestillingen om at du er hjemsøkt er en del av sykdommen. Håper du snart blir bedre:-)

Skrevet

Min erfaring med Cisordinol er at det er en kjempegod medisin, og jeg har prøvd det meste. (Alt av nyere også). Cisordinol holder meg "frisk" og null bivirkninger.

Anonymkode: 82528...56a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...