AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 Skrevet 27. september 2019 Samme her men jeg er kanskje schizoaffektiv Anonymkode: 8e3a5...b8e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 Skrevet 27. september 2019 7 minutter siden, Villanda skrev: Hva er jeg da? Du virker i hvertfall aktiv.. 🙂 Anonymkode: e65a0...e6d 0 Siter
Villanda Skrevet 27. september 2019 Forfatter Skrevet 27. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du virker i hvertfall aktiv.. 🙂 Anonymkode: e65a0...e6d Ja, skriftlig, men ikke muntlig. Jeg fikk alltid bedre, og ganske god, i skriftlig enn muntlig. Ikke fysisk hyperaktiv. Ikke nådd 10000 skritt engang. 0 Siter
Villanda Skrevet 27. september 2019 Forfatter Skrevet 27. september 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme her men jeg er kanskje schizoaffektiv Anonymkode: 8e3a5...b8e Ok. Tror ikke det er det jeg er. 0 Siter
Villanda Skrevet 27. september 2019 Forfatter Skrevet 27. september 2019 Ah!!! Nå vet jeg det: FOKAL hypomani. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 Skrevet 27. september 2019 26 minutter siden, Villanda skrev: Ah!!! Nå vet jeg det: FOKAL hypomani. Hva er fokal hypomani? Kanskje det ikke feiler deg noe akkurat nå, men at du bare er deg selv for tiden? Anonymkode: f2bd1...450 0 Siter
Villanda Skrevet 27. september 2019 Forfatter Skrevet 27. september 2019 (endret) 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er fokal hypomani? Kanskje det ikke feiler deg noe akkurat nå, men at du bare er deg selv for tiden? Anonymkode: f2bd1...450 Altså hvis jeg er ekte hypoman nå, så må jeg ha vært manisk noen ganger. Fokalt hypoman kanskje. (Fokal hypomani er en neologisme og betegner hypomani hvor bare en avgrensa del av hjernen er affisert, og som således bare påvirker enkelte funksjoner og gir begrensa symptomer.) Hva synest du om denne definisjonen, @kupton? Tja , jeg må jo tilstå at jeg synest jo jeg er ufattelig morsom nå, det kan jo være ey symptom, ikke meg selv, men føler meg for stille og rolig i kroppen til å være totalt hypoman. Det bare bruser litt. 18 minutter siden, kupton skrev: Sannsynligvis er du hypoman. Endret 27. september 2019 av Villanda 0 Siter
kupton Skrevet 27. september 2019 Skrevet 27. september 2019 Det er typisk for hypomani og mani at personen selv har meget dårlig evne til selv å vurdere sin tilstand. 0 Siter
frosken Skrevet 27. september 2019 Skrevet 27. september 2019 2 timer siden, Villanda skrev: Hva er jeg da? Du er deg selv. Slett ikke ulik deg selv. 0 Siter
Villanda Skrevet 27. september 2019 Forfatter Skrevet 27. september 2019 (endret) Jojo, det starta vel sånn i vinter. Den gangen jeg la meg på vei ut av en depresjon. Jeg våknet opp dagen etter. depresjonen var som blåst bort. Jeg var også blåst. Det var litt som nå. Det med å kjøre feil. Bare handle automatisl. Den brusingen. Men jeg ble samme dag raskt veldig taletrengt og hadde en del andre symptomer også da. Endret 27. september 2019 av Villanda 0 Siter
Villanda Skrevet 27. september 2019 Forfatter Skrevet 27. september 2019 (endret) 5 minutter siden, frosken skrev: Du er deg selv. Slett ikke ulik deg selv. Hm.. Er jeg slik? Føler meg litt annerledes. Endret 27. september 2019 av Villanda 0 Siter
frosken Skrevet 27. september 2019 Skrevet 27. september 2019 5 minutter siden, Villanda skrev: Hm.. Er jeg slik? Føler meg litt annerledes. Du er sånn også. Av og til. Og du overvåker som vanlig din egen psyke. Kanskje bedre å være opptatt av noe annet resten av kvelden? 0 Siter
Villanda Skrevet 27. september 2019 Forfatter Skrevet 27. september 2019 (endret) 6 minutter siden, frosken skrev: Du er sånn også. Av og til. Og du overvåker som vanlig din egen psyke. Kanskje bedre å være opptatt av noe annet resten av kvelden? Ja, av og til. Overvåker jeg min psyke? Til vanlig? Uff. Endret 27. september 2019 av Villanda 0 Siter
Villanda Skrevet 27. september 2019 Forfatter Skrevet 27. september 2019 1 time siden, frosken skrev: Du er sånn også. Av og til. Og du overvåker som vanlig din egen psyke. Kanskje bedre å være opptatt av noe annet resten av kvelden? Nå har jeg, om ikke resten av kvelden, vært opptatt av og deltakende i straffe- og headekonkurranse. 0 Siter
Villanda Skrevet 27. september 2019 Forfatter Skrevet 27. september 2019 (endret) 1 time siden, frosken skrev: Du er sånn også. Av og til. Og du overvåker som vanlig din egen psyke. Kanskje bedre å være opptatt av noe annet resten av kvelden? Det stikker ikke så dypt, egentlig. Noe av det er jo bare for gøy. Synes du er streng og påståelig når du sier jeg pleier overvåke min egen psyke, for mye leser jeg mellom linjene. Endret 27. september 2019 av Villanda 0 Siter
Villanda Skrevet 27. september 2019 Forfatter Skrevet 27. september 2019 1 time siden, frosken skrev: Du er sånn også. Av og til. Og du overvåker som vanlig din egen psyke. Kanskje bedre å være opptatt av noe annet resten av kvelden? Har ikke bare fundert i dag liksom. Har handla. Vært en times tid på jobb, jobber jo mer, jobber vanlig, men har egentlig fri Gått tur med kollega. Gjort husarbeid. Handla en gang til. Henta jenta på skolen. Laga middag. Vaska gulv. Straffe- og headekonkurranse. Fått barna i seng. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 Skrevet 27. september 2019 Litt hypo i kveld? 🙂 Anonymkode: e65a0...e6d 0 Siter
Villanda Skrevet 27. september 2019 Forfatter Skrevet 27. september 2019 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt hypo i kveld? 🙂 Anonymkode: e65a0...e6d Føles sånn på én måte, på en annen ikke. Endret 27. september 2019 av Villanda 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.