Gå til innhold

Ikke meg selv, ikke hypoman, ikke deprimert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her

men jeg er kanskje schizoaffektiv 

Anonymkode: 8e3a5...b8e

Skrevet
7 minutter siden, Villanda skrev:

Hva er jeg da?

Du virker i hvertfall aktiv.. 🙂 

Anonymkode: e65a0...e6d

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du virker i hvertfall aktiv.. 🙂 

Ja, skriftlig,  men ikke muntlig. Jeg fikk alltid bedre, og ganske god, i skriftlig enn muntlig.  Ikke fysisk hyperaktiv. Ikke nådd 10000 skritt engang.

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her

men jeg er kanskje schizoaffektiv 

Anonymkode: 8e3a5...b8e

Ok. Tror ikke det er det jeg er.  

Skrevet
26 minutter siden, Villanda skrev:

Ah!!! Nå vet jeg det: FOKAL hypomani.

Hva er fokal hypomani? 

Kanskje det ikke feiler deg noe akkurat nå, men at du bare er deg selv for tiden?

Anonymkode: f2bd1...450

Skrevet (endret)
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er fokal hypomani? 

Kanskje det ikke feiler deg noe akkurat nå, men at du bare er deg selv for tiden?

Anonymkode: f2bd1...450

Altså hvis jeg er ekte hypoman nå, så må jeg ha vært manisk noen ganger.

Fokalt hypoman kanskje.  (Fokal hypomani er en neologisme og betegner hypomani hvor bare en avgrensa del av hjernen er affisert, og som således bare påvirker enkelte funksjoner og gir begrensa symptomer.) Hva synest du om denne definisjonen, @kupton?

Tja , jeg må jo tilstå at jeg synest jo jeg er ufattelig morsom nå,  det kan jo være ey symptom, ikke meg selv, men føler meg for stille og rolig i kroppen til å være totalt hypoman. Det bare bruser litt. 

18 minutter siden, kupton skrev:

Sannsynligvis er du hypoman.

Endret av Villanda
Skrevet

Det er typisk for hypomani og mani at personen selv har meget dårlig evne til selv å vurdere sin tilstand.

Skrevet
2 timer siden, Villanda skrev:

Hva er jeg da?

Du er deg selv. Slett ikke ulik deg selv. 

Skrevet (endret)

Jojo, det starta vel sånn i vinter. Den gangen jeg la meg på vei ut av en depresjon. Jeg våknet opp dagen etter. depresjonen var som blåst bort. Jeg var også blåst.  Det var litt som nå. Det med å kjøre feil. Bare handle automatisl. Den brusingen. Men jeg ble samme dag raskt veldig taletrengt og hadde en del andre symptomer også da.

Endret av Villanda
Skrevet (endret)
5 minutter siden, frosken skrev:

Du er deg selv. Slett ikke ulik deg selv. 

Hm.. Er jeg slik? Føler meg litt annerledes.

Endret av Villanda
Skrevet
5 minutter siden, Villanda skrev:

Hm.. Er jeg slik? Føler meg litt annerledes.

Du er sånn også. Av og til. Og du overvåker som vanlig din egen psyke. Kanskje bedre å være opptatt av noe annet resten av kvelden?

Skrevet (endret)
6 minutter siden, frosken skrev:

Du er sånn også. Av og til. Og du overvåker som vanlig din egen psyke. Kanskje bedre å være opptatt av noe annet resten av kvelden?

Ja, av og til. Overvåker jeg min psyke?  Til vanlig? Uff.

Endret av Villanda
Skrevet
1 time siden, frosken skrev:

Nå har jeg, om ikke resten av kvelden, vært opptatt av og deltakende i straffe- og headekonkurranse.

Skrevet (endret)

Det stikker ikke så dypt, egentlig. Noe av det er jo bare for gøy. Synes du er streng og påståelig når du sier jeg pleier overvåke min egen psyke, for mye leser jeg mellom linjene.

Endret av Villanda
Skrevet

Har ikke bare fundert i dag liksom. Har handla. Vært en times tid på jobb, jobber jo mer, jobber vanlig, men har egentlig fri   Gått tur med kollega. Gjort husarbeid. Handla en gang til. Henta jenta på skolen. Laga middag. Vaska gulv. Straffe- og headekonkurranse. Fått barna i seng. 

Skrevet

Litt hypo i kveld? 🙂

Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt hypo i kveld? 🙂

Føles sånn på én måte, på en annen ikke. 

Endret av Villanda

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...