GĂ„ til innhold

"Opphold"

Anbefalte innlegg

Skrevet

😂

NÄ, fra i morgen eller mandag, skal jeg se om jeg greier en pause, fra DOL og Clash SAMTIDIG. Det ble jo Clash da jeg (trodd jeg) tok den pausen forleden. Det er sÄ idiotisk av meg Ä bruke tid pÄ det. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hvorfor informerer du oss om det?

Anonymkode: 0e029...30e

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hvorfor informerer du oss om det?

Anonymkode: 0e029...30e

Vet ikke. FÞles naturlig. Hvorfor ikke? Hva er egetnlig ille med Ä gjÞre det?  Det skrives jo om alt mulig annet rart her, sÄ hvorfor ikke ogsÄ dette? I gÄr skrev jeg generelt mye meningslÞst da, sÄ dette fÞyer seg vel i sÄfall bare inn i rekken. Neida, jeg vet ikke hvorfor, men fÞler det bare naturlig,

Skrevet
49 minutter siden, Villanda skrev:

Vet ikke. FÞles naturlig. Hvorfor ikke? Hva er egetnlig ille med Ä gjÞre det?  Det skrives jo om alt mulig annet rart her, sÄ hvorfor ikke ogsÄ dette? I gÄr skrev jeg generelt mye meningslÞst da, sÄ dette fÞyer seg vel i sÄfall bare inn i rekken. Neida, jeg vet ikke hvorfor, men fÞler det bare naturlig,

Villanda, sier dette i beste mening, nÄ er du hypoman. Trekk ut kontakten og ta en pause du. HÄper pÄ bedring for deg

Anonymkode: a973f...681

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Villanda, sier dette i beste mening, nÄ er du hypoman. Trekk ut kontakten og ta en pause du. HÄper pÄ bedring for deg

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Har det bra, sĂ„ trenger ikke bedring, men takk for omtanken 😊.

Skrevet
17 timer siden, Villanda skrev:

😂

NÄ, fra i morgen eller mandag, skal jeg se om jeg greier en pause, fra DOL og Clash SAMTIDIG. Det ble jo Clash da jeg (trodd jeg) tok den pausen forleden. Det er sÄ idiotisk av meg Ä bruke tid pÄ det. 

Hva er Clash?

Anonymkode: 9264e...0eb

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er Clash?

Anonymkode: 9264e...0eb

Royal. Et spill, pÄ mobil. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...