Gå til innhold

Spirituell oppvåkning/psykose


Gjest elina777

Anbefalte innlegg

Jeg innser jeg har mange tegn på psykose, begynte innse det da legen forklarte at jeg tross alt befinner meg på et sykehus og jeg går IMR-kurs og har lært om schizoaffektiv og bipolar 

MEN dette må være en spirituell oppvåkning 

for rett etter jeg forklarte i et innlegg åssen jeg er splitta og så var redd for å bli smittet av Greta Thunberg pga jeg hadde fletter i håret, møtte DENNE forsiden på avisen meg: 

UKEN SOM SPlLTTET VERDEN

og

Greta Thunberg 

 

Og så har jeg blitt opptatt av miljøet 

Håper inderlig jeg ikke blir smittet av hennes Asperger

 

og sånne eks skjer hele tiden

For å holde det kort avslutter jeg innlegget mitt her.

Men det er klart det er en spirituell oppvåkning 

Kanskje psykose og spirituelle oppvåkninger er det samme i mitt tilfelle

så jeg trygler om at ny medisin vil hjelpe meg

for jeg har mye positivt å se frem til

Men ser demoner og hører stemmer og er fryktelig redd i blant særlig om nettene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått høre opp til flere ganger at det er en åndelig oppvåkning,men tar det aldri slutt har jeg tenkt. Nei livet er jo langt,og jeg har fått høre at jeg er klarsynt. I psykiatrien kaller de det psykotiske symptomer. Og medisiner stopper det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får healing av gud

 ateistisk klarsynt vil bare ha penger av meg

men det hun sier stemmer

hun forutså tilogmed en øm pupp

men dagen etter jeg snakket litt med henne på Facebook møtte overskriftene i avisene meg om heksejakt

Hun ville blitt brent i gamle dager

så må holde meg unna henne

Endret av elina777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Dettte høres ikke ut som en spirituell oppvåkning. 

Jo jeg får healing fra Gud kjenner varme i kroppen og blir flere år yngre når jeg ber for å slå tilbake kreft som ligger latent så jeg får en ny sjanse

oppgaven min er å være frisk

jeg må bli frisk

jeg har jobb som venter på meg

men hvordan kan medisin hjelpe når demoner er etter meg med stemmer og syn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nakken min som var stiv i flere år er plutselig myk etter healing og varme i kroppen fra gud

 mamma lever i meg og vil ha kaffe

slik lever gudslyset evig i vår dna

 og vi utvikler oss bedre og bedre, fra fisk i havet til mennesker og til slutt blir vi romvesener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, elina777 skrev:

Jo jeg får healing fra Gud kjenner varme i kroppen og blir flere år yngre når jeg ber for å slå tilbake kreft som ligger latent så jeg får en ny sjanse

oppgaven min er å være frisk

jeg må bli frisk

jeg har jobb som venter på meg

men hvordan kan medisin hjelpe når demoner er etter meg med stemmer og syn?

Javel. Medisiner stenger igjen det åndelige/energier og healing også, hadde Lilli Bendriss tatt ap hadde hun mistet evnene sine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tilgir deg mamma, tilgir du meg? Nei det kan du aldri gjøre

men Gud har tilgitt meg

slik Jesus ble borte og kom igjen

slik sminkefjerner min gjorde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, elina777 skrev:

Nakken min som var stiv i flere år er plutselig myk etter healing og varme i kroppen fra gud

 mamma lever i meg og vil ha kaffe

slik lever gudslyset evig i vår dna

 og vi utvikler oss bedre og bedre, fra fisk i havet til mennesker og til slutt blir vi romvesener

Vi er alle romvesener, alle lever i rommet ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Javel. Medisiner stenger igjen det åndelige/energier og healing også, hadde Lilli Bendriss tatt ap hadde hun mistet evnene sine. 

Jeg ser energier 

jeg ser hvem som er tilgitt og gudslys og demoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du bør vurdere å gi all mulig «galskap» mindre plass i livet ditt. Da mener jeg alt fra kratere i hjernemassen til det spirituelle og signaler fra en eller annen gud.

Det samme gjelder all runddansen fram og tilbake med medisiner.

Du må fokusere mer på det vanlige livet på jorda og kose deg med vennene dine og trening og sunn mat. Lev som en vanlig jente i byen. Ta en ekstra dose medisin som avtalt med legen hvis det blir mye inntrykk og glem ellers psykiatrien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, elina777 skrev:

Jeg ser energier 

jeg ser hvem som er tilgitt og gudslys og demoner

Har sett mye av det samme, men ikke nå så medisiner fjerner det. Abilify fjernet det ikke hos meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, issomethingwrong skrev:

Jeg synes du bør vurdere å gi all mulig «galskap» mindre plass i livet ditt. Da mener jeg alt fra kratere i hjernemassen til det spirituelle og signaler fra en eller annen gud.

Det samme gjelder all runddansen fram og tilbake med medisiner.

Du må fokusere mer på det vanlige livet på jorda og kose deg med vennene dine og trening og sunn mat. Lev som en vanlig jente i byen. Ta en ekstra dose medisin som avtalt med legen hvis det blir mye inntrykk og glem ellers psykiatrien.

Det er jo det jeg skal! Det er oppgaven min! Men først må jeg komme ut av tilstanden min for det er umulig med stemmer og syn og intens angst som får meg til å skrike

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har sett mye av det samme, men ikke nå så medisiner fjerner det. Abilify fjernet det ikke hos meg. 

Så det er håp om at cisordinol vil hjelpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dosering av antipsykotika er en kunst.

Noen medisiner enten virker, eller virker ikke. Med antipsykotika er det et vidt spekter fra bittelitt effekt til fullstendig zombie. Det som gjør det ytterligere komplisert er at sykdommen fluktuerer slik at en dose som ved ett tilfelle gjør deg frisk kan senere gjøre deg til zombie. Spesielt vanskelig er dette ved bipolar. Kort sagt er dette en oppgave for dyktige spesialister. 

Endret av issomethingwrong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det hjalp på meg. 

Er så livredd jeg aldri kommer meg ut av dette marerittet og til jobben og det fine livet jeg har utenfor sykehuset. Men jeg må være på sykehuset nå for det er helt uakseptabelt å bo hjemme med de jeg bor med når jeg skriker om nettene pga demonene 

Endret av elina777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, elina777 skrev:

Er så livredd jeg aldri kommer meg ut av dette marerittet og til jobben og det fine livet jeg har utenfor sykehuset. Men jeg må være på sykehuset nå for det er helt uakseptabelt å bo hjemme med de jeg bor med når jeg skriker om nettene pga demonene 

Du får være på sykehuset til du føler deg bedre, forferdelig å ha det sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...