Gå til innhold

Spirituell oppvåkning/psykose


Gjest elina777

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvis det er slik at vi får psykoser, så må det være en grunn til at naturen har skapt oss slik. Hva om det faktisk er slik at noen kanskje er født med "evner"? mens alle som ikke fikk disse evnene ser på dette som psykdom? 
Hvordan vet vi at piller er det riktige? vi er avhengig av laboratorier, forskning og kjemikere for at disse pillene skal finnes. Du er ikke deg selv når du tar piller, eller noe rusmiddel. Noe i deg sløves eller blir oppvåket. 

Nå har jeg aldri sett demoner, jeg liker heller ikke å gå rundt og tro at jeg har superkrefter, spesielle evner osv... Men jeg trodde det mye som barn. Fordi jeg alltid fikk høre det. Helt til jeg så at alle barn blir behandlet som om de skulle vært et special snowflake. Hvorfor driver voksne å lyver om slik? Får barn til å tro at de er noe spesielt?

Anonymkode: 1a61b...59e

Hva hjelper det å ha negative evner som evnen til å være ukritisk virkelighetsfjern egentlig? Jeg synes psykose virker ufattelig skummelt straks man blir ukritisk virkelighetsfjern så vil så å si alt man gjør avgjøres av vrangforestillingene. Tenk hvis man plutselig får det for seg at man kan puste undervann også drukner man når man prøver fordi man var ute av stand til å finne ut at den ideen var helt på tryne teit. 

Anonymkode: 6979b...5a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...