Gå til innhold

Spirituell oppvåkning/psykose


Gjest elina777

Anbefalte innlegg

2 timer siden, elina777 skrev:

Jeg ser også inn i fremtiden

det gjør jeg også, men det skjer tilfeldig og ikke viljestyrt, sån som med Thats so Raven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel , jeg har Asperger og har dessverre ikke blit smittet av Trump eller andre vellykkede personer.

Anonymkode: 1a61b...59e

jeg har barneautisme. høytfungerende. jeg blir aldri smittet av noen eller noe. selv ikke influensa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, stjernestøv skrev:

Javel. Medisiner stenger igjen det åndelige/energier og healing også, hadde Lilli Bendriss tatt ap hadde hun mistet evnene sine. 

Det virker veldig rart at ånder eller energier skulle bry seg om en person hadde tatt antipsykotika eller ikke. Det som egentlig skjer er at antipsykotikaen fjerner de psykotiske ideene om ånder og energier for det er alt de er, ren syk fantasi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Elektronet skrev:

Det virker veldig rart at ånder eller energier skulle bry seg om en person hadde tatt antipsykotika eller ikke. Det som egentlig skjer er at antipsykotikaen fjerner de psykotiske ideene om ånder og energier for det er alt de er, ren syk fantasi. 

Det er vel derfor de onde energiene/stemmene/demonene fortsatt er tilstede selv på maxdose abilify, fordi de kan ikke fjernes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, elina777 skrev:

Det er vel derfor de onde energiene/stemmene/demonene fortsatt er tilstede selv på maxdose abilify, fordi de kan ikke fjernes

Vel hvis du fortsatt ser eller hører demoner på maksdose med antipsykotika så tror jeg du burde vurdere om det kan være noe annet enn psykose. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, elina777 skrev:

Det er vel derfor de onde energiene/stemmene/demonene fortsatt er tilstede selv på maxdose abilify, fordi de kan ikke fjernes

Jeg hadde og maxdose abilify og det virket ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Elektronet skrev:

Det virker veldig rart at ånder eller energier skulle bry seg om en person hadde tatt antipsykotika eller ikke. Det som egentlig skjer er at antipsykotikaen fjerner de psykotiske ideene om ånder og energier for det er alt de er, ren syk fantasi. 

Snakk for deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Elektronet skrev:

Vel hvis du fortsatt ser eller hører demoner på maksdose med antipsykotika så tror jeg du burde vurdere om det kan være noe annet enn psykose. 

Det er demoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor prøver de å gi meg cisordinol om maxdose abilify skulle virket 100% i 100% av tilfellene

jeg har altså ikke håp

håp tro og kjærlighet 

størst av alt er kjærligheten

eller skal jeg joine demoniske siden

jeg er ikke sterk nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, elina777 skrev:

Hvorfor prøver de å gi meg cisordinol om maxdose abilify skulle virket 100% i 100% av tilfellene

jeg har altså ikke håp

håp tro og kjærlighet 

størst av alt er kjærligheten

eller skal jeg joine demoniske siden

jeg er ikke sterk nok

Hei 🙂 Du får ganske mange rare svar i disse trådene, noe jeg synes er synd siden du er så dårlig. Det er ikke uvanlig at abilify ikke fjerner alle symptomer. Det høres fornuftig ut at du får prøve cisordinol i tillegg. 

Håper du får en rolig natt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, frosken skrev:

Hei 🙂 Du får ganske mange rare svar i disse trådene, noe jeg synes er synd siden du er så dårlig. Det er ikke uvanlig at abilify ikke fjerner alle symptomer. Det høres fornuftig ut at du får prøve cisordinol i tillegg. 

Håper du får en rolig natt:-)

Takk jeg kjenner Herren bærer meg gjennom det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Hos meg forsvant psykosen på Seroqell, men det måtte stor dose til.  1000 mg (1 gram) Jeg så også tegn og trodde gud sendte meg meldinger osv.  Ba og skreik og bar meg. En fæl tid. Det verste var att jeg ikke fikk hjelp, fordi jeg klarte å skjule det, selv om enkelte kommenterte att jeg snakket med "meg selv", eller lettere sagt den plageånden som var i hodet. Reklamer på tv, boktitler alt mulig var tegn og var fra gud eller den onde.

 

Sakte men sikkert gikk det over med antipsykotika, men det var ikke gjort på en dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Worrysome plenty skrev:

Hos meg forsvant psykosen på Seroqell, men det måtte stor dose til.  1000 mg (1 gram) Jeg så også tegn og trodde gud sendte meg meldinger osv.  Ba og skreik og bar meg. En fæl tid. Det verste var att jeg ikke fikk hjelp, fordi jeg klarte å skjule det, selv om enkelte kommenterte att jeg snakket med "meg selv", eller lettere sagt den plageånden som var i hodet. Reklamer på tv, boktitler alt mulig var tegn og var fra gud eller den onde.

 

Sakte men sikkert gikk det over med antipsykotika, men det var ikke gjort på en dag. 

Takk for håpet

Anonymkode: 568ed...fb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.9.2019 den 12.48, issomethingwrong skrev:

Dosering av antipsykotika er en kunst.

Noen medisiner enten virker, eller virker ikke. Med antipsykotika er det et vidt spekter fra bittelitt effekt til fullstendig zombie. Det som gjør det ytterligere komplisert er at sykdommen fluktuerer slik at en dose som ved ett tilfelle gjør deg frisk kan senere gjøre deg til zombie. Spesielt vanskelig er dette ved bipolar. Kort sagt er dette en oppgave for dyktige spesialister. 

Er BP 1. Kan skrive under på det du her nevner vdr ap. Heldigvis for min del så har jeg gode strategi på å håndtere det. Noen ap demper mye mens andre aktiverer,noen endrer metabolisme mer en andre. Det aller viktigste ved BP er rutine,akkurat der er jeg ikke flink nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.9.2019 den 23.30, elina777 skrev:

Hvorfor prøver de å gi meg cisordinol om maxdose abilify skulle virket 100% i 100% av tilfellene

jeg har altså ikke håp

håp tro og kjærlighet 

størst av alt er kjærligheten

eller skal jeg joine demoniske siden

jeg er ikke sterk nok

Du virker veldig plager,håper du får hjelp til å bli bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis det er slik at vi får psykoser, så må det være en grunn til at naturen har skapt oss slik. Hva om det faktisk er slik at noen kanskje er født med "evner"? mens alle som ikke fikk disse evnene ser på dette som psykdom? 
Hvordan vet vi at piller er det riktige? vi er avhengig av laboratorier, forskning og kjemikere for at disse pillene skal finnes. Du er ikke deg selv når du tar piller, eller noe rusmiddel. Noe i deg sløves eller blir oppvåket. 

Nå har jeg aldri sett demoner, jeg liker heller ikke å gå rundt og tro at jeg har superkrefter, spesielle evner osv... Men jeg trodde det mye som barn. Fordi jeg alltid fikk høre det. Helt til jeg så at alle barn blir behandlet som om de skulle vært et special snowflake. Hvorfor driver voksne å lyver om slik? Får barn til å tro at de er noe spesielt?

Anonymkode: 1a61b...59e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...