Gå til innhold

En sykepleier på psykiatrisk mobber

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke vanlig at de fatter vedtak om å inndra telefon og generell kontakt med omverden når man er så psykotisk? For å skjerme personen for inntrykk? Det vet jeg var tilfellet med en psykotisk person der jeg var innlagt. Plukket det opp da jeg stod i gangen og de ansatte glemte at de ikke var inne på vaktrommet hvor de kunne snakke fritt. 

Virker i alle fall ikke som at du har godt av å være her på forumet når du er så dårlig. Du burde skjermes fra alt som kan fyre opp under vrangforestillingene dine. 

Anonymkode: f9deb...10a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke vanlig at de fatter vedtak om å inndra telefon og generell kontakt med omverden når man er så psykotisk? For å skjerme personen for inntrykk? Det vet jeg var tilfellet med en psykotisk person der jeg var innlagt. Plukket det opp da jeg stod i gangen og de ansatte glemte at de ikke var inne på vaktrommet hvor de kunne snakke fritt. 

Virker i alle fall ikke som at du har godt av å være her på forumet når du er så dårlig. Du burde skjermes fra alt som kan fyre opp under vrangforestillingene dine. 

Å fatte vedtak om å inndra telefon skal svært mye til. Det må vurderes som særdeles skadelig før en kan gjøre det. 

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har hendt, men ikke alltid

Anonymkode: fdae9...7b7

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...