AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 Skrevet 29. september 2019 Er det ikke vanlig at de fatter vedtak om å inndra telefon og generell kontakt med omverden når man er så psykotisk? For å skjerme personen for inntrykk? Det vet jeg var tilfellet med en psykotisk person der jeg var innlagt. Plukket det opp da jeg stod i gangen og de ansatte glemte at de ikke var inne på vaktrommet hvor de kunne snakke fritt. Virker i alle fall ikke som at du har godt av å være her på forumet når du er så dårlig. Du burde skjermes fra alt som kan fyre opp under vrangforestillingene dine. Anonymkode: f9deb...10a 0 Siter
Pragmatikeren Skrevet 29. september 2019 Skrevet 29. september 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke vanlig at de fatter vedtak om å inndra telefon og generell kontakt med omverden når man er så psykotisk? For å skjerme personen for inntrykk? Det vet jeg var tilfellet med en psykotisk person der jeg var innlagt. Plukket det opp da jeg stod i gangen og de ansatte glemte at de ikke var inne på vaktrommet hvor de kunne snakke fritt. Virker i alle fall ikke som at du har godt av å være her på forumet når du er så dårlig. Du burde skjermes fra alt som kan fyre opp under vrangforestillingene dine. Anonymkode: f9deb...10a Å fatte vedtak om å inndra telefon skal svært mye til. Det må vurderes som særdeles skadelig før en kan gjøre det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 Skrevet 29. september 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke vanlig at de fatter vedtak om å inndra telefon og generell kontakt med omverden når man er så psykotisk? For å skjerme personen for inntrykk? Det vet jeg var tilfellet med en psykotisk person der jeg var innlagt. Plukket det opp da jeg stod i gangen og de ansatte glemte at de ikke var inne på vaktrommet hvor de kunne snakke fritt. Virker i alle fall ikke som at du har godt av å være her på forumet når du er så dårlig. Du burde skjermes fra alt som kan fyre opp under vrangforestillingene dine. Anonymkode: f9deb...10a Det har hendt, men ikke alltid Anonymkode: fdae9...7b7 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.