AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 Skrevet 28. september 2019 Jeg er unormalt sliten for tiden. For to uker siden skjedde det noe vondt og det har vært tøft og mye å ordne. Den siste uka har jeg vært ekstremt sliten. Jeg har nærmest kjempet meg gjennom arbeidsdagene hele uka (jobber 100 %). Og pga en uvanlig situasjon på jobb må jeg også trå til å jobbe ekstra. Så jeg har jobbet 6 dager denne uka og har bare morgendagen å komme meg på før jeg går på en ny uke. På toppen av all denne slitenheten har jeg det vondt pga andre ting som skjer på toppen av alt dette. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger. Tårene renner flere ganger om dagen, og jeg føler meg mislykket - og jeg har mislyktes. Det er for mye for meg nå. For mye skjer på en gang. Og jeg vet ikke om jeg kommer meg gjennom en ny uke på jobb. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg er så ekstremt sliten heller. Alt er bare vondt nå. Takknemlg for svar. Anonymkode: a0b85...cbb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 Skrevet 28. september 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er unormalt sliten for tiden. For to uker siden skjedde det noe vondt og det har vært tøft og mye å ordne. Den siste uka har jeg vært ekstremt sliten. Jeg har nærmest kjempet meg gjennom arbeidsdagene hele uka (jobber 100 %). Og pga en uvanlig situasjon på jobb må jeg også trå til å jobbe ekstra. Så jeg har jobbet 6 dager denne uka og har bare morgendagen å komme meg på før jeg går på en ny uke. På toppen av all denne slitenheten har jeg det vondt pga andre ting som skjer på toppen av alt dette. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger. Tårene renner flere ganger om dagen, og jeg føler meg mislykket - og jeg har mislyktes. Det er for mye for meg nå. For mye skjer på en gang. Og jeg vet ikke om jeg kommer meg gjennom en ny uke på jobb. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg er så ekstremt sliten heller. Alt er bare vondt nå. Takknemlg for svar. Anonymkode: a0b85...cbb Du har mislyktes i hva? Anonymkode: 0e443...7e3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 Skrevet 28. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har mislyktes i hva? Anonymkode: 0e443...7e3 Det har ikke så stor betydning for tråden. Spørsmålet er hvordan jeg skal komme meg gjennom dagene. Anonymkode: a0b85...cbb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 Skrevet 28. september 2019 Jeg vet også at jeg ikke fortjener å ha det bra, for det har noen vist meg. Anonymkode: a0b85...cbb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 Skrevet 28. september 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet også at jeg ikke fortjener å ha det bra, for det har noen vist meg. Anonymkode: a0b85...cbb Med denne setningen tror jeg at jeg vet hvem du er 😉 Klart at du fortjener å ha det bra! Du er veldig sliten nå, men det vil bli bedre igjen. Anonymkode: 81ec8...256 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 Skrevet 28. september 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet også at jeg ikke fortjener å ha det bra, for det har noen vist meg. Anonymkode: a0b85...cbb Det var veldig gåtefullt. Regner med du ikke vil ha noen kommentarer på det heller? Anonymkode: 0e443...7e3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 Skrevet 28. september 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var veldig gåtefullt. Regner med du ikke vil ha noen kommentarer på det heller? Anonymkode: 0e443...7e3 Bare glem det frosk. Jeg skulle ikke startet denne tråden. Anonymkode: a0b85...cbb 0 Siter
frosken Skrevet 28. september 2019 Skrevet 28. september 2019 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er unormalt sliten for tiden. For to uker siden skjedde det noe vondt og det har vært tøft og mye å ordne. Den siste uka har jeg vært ekstremt sliten. Jeg har nærmest kjempet meg gjennom arbeidsdagene hele uka (jobber 100 %). Og pga en uvanlig situasjon på jobb må jeg også trå til å jobbe ekstra. Så jeg har jobbet 6 dager denne uka og har bare morgendagen å komme meg på før jeg går på en ny uke. På toppen av all denne slitenheten har jeg det vondt pga andre ting som skjer på toppen av alt dette. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger. Tårene renner flere ganger om dagen, og jeg føler meg mislykket - og jeg har mislyktes. Det er for mye for meg nå. For mye skjer på en gang. Og jeg vet ikke om jeg kommer meg gjennom en ny uke på jobb. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg er så ekstremt sliten heller. Alt er bare vondt nå. Takknemlg for svar. Anonymkode: a0b85...cbb Av og til er det normalt og menneskelig å føle seg både veldig sliten og være mye trist. I en slik periode trenger du å ta ekstra godt vare på deg selv. Har du undersøkt om du kan ha mulighet for noe velferdspermisjon? Kanskje trenger du å være hjemme noen dager, og i så fall kan du bruke egenmelding. Kan hende at du vil komme deg litt ovenpå med tre dagers egenmelding. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 Skrevet 28. september 2019 1 minutt siden, frosken skrev: Av og til er det normalt og menneskelig å føle seg både veldig sliten og være mye trist. I en slik periode trenger du å ta ekstra godt vare på deg selv. Har du undersøkt om du kan ha mulighet for noe velferdspermisjon? Kanskje trenger du å være hjemme noen dager, og i så fall kan du bruke egenmelding. Kan hende at du vil komme deg litt ovenpå med tre dagers egenmelding. Jeg har nettopp brukt egenmeldinger 2 ganger og vært sykmeldt en uke de tre siste ukene og kan ikke være mer borte. Det er krise på jobb også, det er manko på folk og vikarer. Jeg må bare holde ut. Men jeg skulle virkelig ønske jeg slapp å forholde meg til mye annet som er vondt nå, en smerte noen fint kunne latt være å gi meg nå - men jeg fortjener åpenbart å ha det vondt. Anonymkode: a0b85...cbb 0 Siter
frosken Skrevet 28. september 2019 Skrevet 28. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nettopp brukt egenmeldinger 2 ganger og vært sykmeldt en uke de tre siste ukene og kan ikke være mer borte. Det er krise på jobb også, det er manko på folk og vikarer. Jeg må bare holde ut. Men jeg skulle virkelig ønske jeg slapp å forholde meg til mye annet som er vondt nå, en smerte noen fint kunne latt være å gi meg nå - men jeg fortjener åpenbart å ha det vondt. Anonymkode: a0b85...cbb Nå må du ikke rote for mye med hvordan du tenker om ting. Du vet godt at du ikke fortjener å ha det vondt, du er jo akkurat nå sint på en annen fordi vedkommende har gjort eller sagt noe som er belastende for deg. Dersom den kommende uken blir veldig slitsom for deg, så synes jeg du skal be om delvis sykemelding slik at du får noe kortere arbeidsuke. Delvis sykemelding kan fungere godt i forhold til å unngå mer langvarig sykefravær. Se etter muligheter; når du er lei deg, så surrer du deg fort inn i at ingenting er mulig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 Skrevet 28. september 2019 Jeg orker ikke mer. Bare glem hele tråden, skulle ikke skrevet noe. Anonymkode: a0b85...cbb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 Skrevet 29. september 2019 Takk til dere som prøvde å svare/hjelpe meg i går. Jeg har nå møtt veggen og klarer ikke mer. Anonymkode: a0b85...cbb 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.