AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 Skrevet 29. september 2019 Er det repeterende tanker om et tema og gnaging på en spesiell ting? Noe du aldri blir ferdig med fordi det kverner rundt hele tiden? Er det alle mulige slags tanker hvor den ene avløser den andre uten at du får tenkt ferdig den første? Eller hva? Hva er tankekjør for deg? Anonymkode: d2b20...a3a 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 29. september 2019 Skrevet 29. september 2019 Tankene surrer rundt i runding inni hjernen og stopper aldri Aldri pause 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 Skrevet 29. september 2019 Akkurat nå, elina777 skrev: Tankene surrer rundt i runding inni hjernen og stopper aldri Aldri pause Hva slags tanker? Tanker om alt mulig, eller kverning på en bestemt ting? Anonymkode: d2b20...a3a 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 29. september 2019 Skrevet 29. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva slags tanker? Tanker om alt mulig, eller kverning på en bestemt ting? Anonymkode: d2b20...a3a Alt fra begynnelse til uendelighet 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. september 2019 Skrevet 29. september 2019 Det er som en vaskemaskin inni hodet, tankene surrer rundt og rundt. Tanker om livet, døden,universet,barna,foreldrene mine og andre folk.Får ikke fred, da hjelper det å ta truxal og seroquel. 0 Siter
Fionys Skrevet 29. september 2019 Skrevet 29. september 2019 Tankekjør for meg er når diverse tanker kverner rundt og rundt med stor intensitet uten at jeg får kontroll over dem. Meget plagsomt og slitsomt. 0 Siter
Thebutterfly Skrevet 29. september 2019 Skrevet 29. september 2019 Forbinder det med at man kverner med diverse tanker og får ikke fred. 0 Siter
Cesium Skrevet 29. september 2019 Skrevet 29. september 2019 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det repeterende tanker om et tema og gnaging på en spesiell ting? Noe du aldri blir ferdig med fordi det kverner rundt hele tiden? Er det alle mulige slags tanker hvor den ene avløser den andre uten at du får tenkt ferdig den første? Eller hva? Hva er tankekjør for deg? Anonymkode: d2b20...a3a Gnaging på en spesiell ting er vel heller det som kalles "tvangsmessig grubling". Tankekjør for meg er når tankene går veldig fort og er veldig "høylytte". Jeg rekker ikke å tenke ferdig en tanke før den neste tar over og jeg klarer ikke å fokusere på noe rundt meg, fordi tankene overdøver alt. 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 29. september 2019 Skrevet 29. september 2019 55 minutter siden, stjernestøv skrev: Det er som en vaskemaskin inni hodet, tankene surrer rundt og rundt. Tanker om livet, døden,universet,barna,foreldrene mine og andre folk.Får ikke fred, da hjelper det å ta truxal og seroquel. Enig 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 Skrevet 29. september 2019 Tankekjør fører til lite eller ingen søvn som regel, derretter utvikler det seg en psykose til meg, ekstreme onde tanker, verden blir uten objektiv mening. Mister meg selv i armene til satan å det er forferdelig.Tenkte en gang å drepe hybel naboen min før han drepte meg. Nå får jeg medisin, å det hjelper mye! Anonymkode: ec4bd...78a 0 Siter
Gondor Skrevet 29. september 2019 Skrevet 29. september 2019 Høylytte stemmer som klandrer meg, mobber meg og som gjør at jeg hele tiden må forsvare meg selv, gjerne høylytt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 Skrevet 29. september 2019 Tankekjør for meg er alle mulige slags tanker som kommer og går i rask rekkefølge. Noen ganger er det sånn at jeg kan kverne og gruble over bestemte ting også, slik som "Hvorfor sa jeg det? Hva må ikke den og den tenke om meg nå? Skulle jeg ha sagt det annerledes eller latt være å si det? Det var utrolig dumt, nå har jeg virkelig driti meg ut! Skal jeg ta kontakt å prøve å forklare nærmere hva jeg mente? Kanskje jeg såret vedkommende uten at jeg mente det? " Anonymkode: 32cf8...0e9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.