kvilvang Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Hei jeg er en gutt på 21 år som har spilt fotball fra jeg var 5 til jeg var 18. Har som mange andre fotballspillere ikke tøyd ut godt nok er følgelig veldig stiv og har hatt en del overtråkk og vridninger av knær. Er høy og hengslete(1,90) Jeg måtte slutte me fotball da jeg var 18 pga smerter i lysken, etterhvert har jeg fått problemer med korsryggen også. Har vært på rønken og hos en spesialist samt til kiropraktor og fysioterapeut, Uten at dem har kommet med samme konklusjon. fysioterapeuten sa at jeg hadde foskjellig lengde på beina mens kiropraktoren sa at jeg hadde skjevt bekken, og at det var grunnen til at jeg hadde forskjellig benlengde. Hva kan dette være og hva kan gjøres med d? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 kvilvang. Både fysioterapeuten og kiropraktoren kan ha rett. Kanskje det er en ide at kiropraktor først prøver å rette opp bekkenet for så å se hvor mye benlengde forskjellen betyr. Dette kombinert med intensiv styrketrening, vil kanskje hjelpe deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.